joi, august 27, 2009

Wacko

V-am facut oare cunostinta cu amicul meu slash? 
iete-l :D
 
mda...ce ti-e si cu yahoo-ul asta...am ramas cu contactele pe minus :))
 
 oh..and why the f_ck do I receive this??!
 
ah...si fiindca activez si pe forum once in a while, ca si pe hub, gasesc tot felul de whadafuckthinghies :))
gen:

·         de ce nu ne spalam corpurile cu limba?
                  -    ba ni le spalam, da' cu limba altuia
·         de ce nu nasc barbatii ?
-ca-s sensibili si-i doare
·         de ce lumea nu crede decat in ce se poate atinge?                                    
             - de-a-n puţilea
·         ce faci cand mori pe dinauntru?
-          imi dau de pomana mie insami
·          ce este victoria?
                  -  victoria este atunci cand s-a suparat magarul pe sat si a plecat de-acolo
·         de ce uitam sa fim copii?
-pentru ca purtam marimi mari la haine....
·         te mananca?
                - ma mananaca-n floarea-soarelui, o sa-mi scarpin cateva petale
Cam atat...m-am plictisit. :|

Niciun comentariu: