duminică, martie 12, 2017

asa gandesc


Ai plecat cu tot cu ochii tai,


Cu tot cu buze dulci, 


Cu freamat si scantei, 


Si fluturi toti i-ai luat cu tine 


Nu te-ai gandit ca n-ai ce face tu cu ei... 


Ai plecat si dorul nu l-ai luat 


Mi l-ai lasat doar mie 


Si nu voiam, acum eu ce ma fac 


Cu cine sa impart un dor de..tine 


Caci nimeni nu te stie, nu stie ce-i cu mine 


De ce am ramas tragand dorul de tine 


E ca un dar ce nu pot sa-l arunc... De l-am primit, trebuie sa ma-nfrupt... 


Ai plecat si poate ca e bine, de acum eu sa nu mai fiu cu tine 


E doar un gol in mine, dar nu ma va seca.. 


E-un dor de fluturi, de iubire, de ceea ce putea urma. 


De plec si eu, atunci ce ar mai ramane, nimic nu cred, nici nu-mi inchipuiesc; Caci daca tu nu esti si eu n-as fi, n-am mai fi fost nici noi, nicicand, asa gandesc..

Un comentariu:

Marian spunea...

Foarte frumos :)