joi, decembrie 03, 2009

(ne)Schimbat(a)


Cuvinte cheie..si putin subiectivism..




Inchid aceeasi usa, cu cativa ani mai veche acum
Cobor aceleasi trepte, aceeasi piesa-n casca din ureche
In timp ce trec e totu-atat de diferit incat
Ma-ntreb unde s-a dus tot timpul care a trecut
De ce a luat cu el atatea fete cunoscute si in schimb
Le-a-nlocuit cu masti ce variaza-n functie de anotimp
Ma plimb si simt cum regret un pic
Ca locuri demult stiute acum nu-mi mai zic nimic
Blocuri unde-n trecut rasunau voci de copil
Acum emancipati, la 10 ani vorbesc toti la mobil
Persoane-odata-apropiate, acum ne ignoram
Paradoxal, timpul ne face sa ne-ndepartam
Uneori, uitam mai tot ce-a fost intr-o valiza
Straini, pierduti in acelasi spatiu, fara viza
Adesea-n criza, schimbati, intampinam obstacole
Tanjind la inocenta ramasa-n pagini de oracole.



In gand, revin imagini ce-ascund
Trecutu-n prezent, simt ca sunt
Sunt un copil in vis, viata s-a deschis, o usa s-a inchis

Deja, poate ca timpul stia
Sa fie inaintea mea
Soptea fara sa vrea
Ca viata s-a deschis, desi usi s-au inchis


Crezand ca nimeni nu se schimba, am progresat fara sa stiu
Inconstienta in trecut, n-am prevazut ca o sa fiu

Prada schimbarilor ireversibile, la fel ca toti


Sub presiunea timpului noi suntem doar roboti
Supusi unei realitati ce cu greu o acceptam,
Dar presupune evolutie si-n final ne resemnam
Ne comportam neasteptat si-n lipsa unui refugiu
Ne uimim singuri apeland la cate-un subterfugiu
Demult lasati de multi in urma, totusi inaintea lor
Am depasit momente grele, cu sau fara ajutor

M-a schimbat nu doar timpul, ci tot ce-i in jurul 

meu
Odata cu ceilalti m-am maturizat si eu.
Nu-i greu acum sa pot privi in urma mea
Ma uit insa la poze vechi si parca vad pe-altcineva
Ma-ntorc acasa si ma-mpiedic iar de-aceeasi treapta
Si deschid aceeasi usa, cu cativa ani mai ïnteleapta...




Niciun comentariu: