marți, august 07, 2012

22 dati

...putin socata aud cum o femeie de 50+ ani raspunde la telefon cu "da mami". deja imi imaginam cum mama de minim 70 de ani o suna pe fiesa sa vada ce mai face. apoi mi-am dat seama ca apelativul incepe sa fie folosit pentru fiice, de catre mama....ciudat, dar tipic noua.
....cand sunt in tren si ma simt privita ma fastacesc. imi arunc degetele peste tot pe fata, gat, nas, gura, par. imi smulg fire. apoi imi pare rau ca nu mi-am adus o carte. dar cum sa pleci in vacanta, cu cartile dupa tine, unde ar trebui sa te distrezi, sa n-ai timp nici de o cafea pentru ca esti tanar si viata e scurta.....povesti..!
...trebuie sa sper, asa mi s-a zis, desi ziua mea de mult nu mai e a mea, ci parca mi-a fost furata in fiecare an ba de vreo ruda mai rautacioasa, ba de prieteni uituci, ba de...prea multa simplitate...cred ca m-am uitat la prea multe filme sau poate nimeni nu ma mai intreaba ce imi doresc. poate sunt prea pretentioasa sau poate farmecul trecerii anilor s-a transformat doar intr-o festivitate moarta, seaca...

Niciun comentariu: