duminică, septembrie 06, 2009

Sferturi

HaHA not


Tipa unspe:  uite-te mah la redbulu tau si lasa-ma
persoana in cauza:  dar m-am plictiiii
Tipa unspe:  si ce daca
pers in cauza:  dezplictiseste-ma
Tipa unspe:   ramai asa
hm:| =))
Maimu’:  bah gaina tremura?
Maimu’:  ca eu tremur ca o gaina
:))

Tipa unspe:   cantam la pian
persoana in cauza:  da
Tipa unspe:  loeiwur psejfmsad;'QP[SOADF
Tipa unspe:  LFKDSNFA;LWP OPURARJDS;oifsdm
persoana in cauza:  decat la foaie
persoana in cauza:  mai bine la tastatura
Tipa unspe:  kjyfsd.rli b;saoie;sa;oevpsllsirmd
Tipa unspe:  fjir;oeeiur,sd;
persoana in cauza:  djhkam
~~
pampam
Statusuri de oameni normali:

>>in my world+cartofi prajiti                             
>>cik visez ph-uri                                            
>>am un pom si-mi place sa-l abuzez cu gaini 
>>minge de volei:10lei, mobil: 180 lei, muscatura unui caine…de nepretuit
>>care ma deranjeaza sa-ti pice netu….dupa ce ti se arde sursa…dnd            
>>veni(am gasit pui) vidi(am mancat pui) vici(am burta plina)                      
>>killing time                                                                                  
>>ba tu ai acte?                                                                                
>>ghici cine si-a uitat azi laptopu la facultate?                             
>>netu asta..il spanzur                                                                    
>>I’m a dork!yeah!                                                         
>>nus…da revin yo odata cu mos craciun                                  
>>tezatrista                                                                        
>>dnd dau gainile cu ruj                                              
>>mai invat…mai pe mess…puii mei fata              
>>pamantu e facut din viermi...si viermii sunt urati
>>cam foggy…                                                 
~
~


Niciun comentariu: