vineri, aprilie 22, 2011

08




„De-acum pentru ea totul e degeaba, dar in dragoste nu-i nimic degeaba, dragostea tine loc de orice prin ea insasi.”



Si uite asa, ne scriem pagini. cu mana. cu tastatura. cu telefonul. scrijelim. cu rujul. cu lacrimi. le impartim. 
Le adunam. in cutii. sub pat. pe sifonier. in sertar. dupa usa. in valiza. le impartim.

Am inceput sa scad. sa scad din momentele alea care trebuiau sterse de mult de pe lista. am taiat nume, numere de telefon, poze, texte, am incuiat vorbe, am dezlegat martori. sunt doar un product al amintirilor. in rest nu mai sunt dovezi. 
m-am schimbat, si invat sa ma obisnuiesc cu mine. 
am inca dubii. si inca lacate inchise. si refuz inimii sa simta. sa simta fara sa ma intrebe pe mine intai. 
ma seaca atunci cand nu-mi pot explica schimbarea. si ma enerveaza greoaia acceptare a celorlalti care candva, imi erau tare apropiati. 
Cred ca de fapt e greu sa explici dragostea. si cei care vor o explicatie din asta pot doar...sa fie tristi in continuare ca vechiul eu a plecat. Toate situatiile s-au intors la 1 grad latitudine nordica. si cand zic situatii ma gandesc la aglomerari imense de ganduri, sentimente, cunostinte, amintiri, idei, prietenii, gesturi- trecute, viitoare. Fiecare isi priveste imprejurul din propria perspectiva si cand spunem ca intelegem pe cineva de fapt ii intelegem doar partea care noua ni se pare acceptabila.
Imi lipsesc vremurile alea, imi lipseste nebunia aia haotica, dar toate le-am inlocuit cu altceva. am ales sa fac asta. cred. sau ele m-au ales pe mine. sau El m-a ales. sau ala a fost momentul cand inima a incetat sa ma asculte si pana am apucat eu sa ii zic stop m-am gasit deja prinsa intr-un cerc. mare. imens.
de fiecare data cand incercam sa ies din el marginea parea tot mai departe. sau poate ca iesisem de mult dar creionul se tinea dupa mine si imi desena un alt contur. si un altul. si asa pana cand l-am luat in maini si am inceput sa desenez singura. un alt contur. si un altul.
si uite asa, ne desenam conturul. cu creionul pe hartie. nu vrem sa ratam nimic.



Niciun comentariu: