vineri, iulie 23, 2010

Rush

Imi pare rau ca tac atunci cand ma privesti.
Dar ma pierd total sub privirile astea intrebatoare..banuitoare..nu ti-as fi oare mai usor sa-mi zambesti?
Stii, oamenii au un mare efect asupra mea..voluntar sau involuntar depind de ei si imi sunt controlate toate simtirile dintr-o singura privire...
As vrea sa pot sa-ti spun mai multe, doar ca sunt absolut sigura ca nu te-ar interesa...si m-ai jigni si mai tare daca doar te-ai preface ca asculti...
Fii sigur ca iti doresti cu adevarat sa auzi un raspuns inainte sa pui intrebarea...s-ar putea uneori sa-ti raspund...s-ar putea ca raspunsul meu sa te lase fara cuvinte....s-a putea sa te dezamageasca sau sa te faca sa iti pese mai mult decat e cazul.....
Nu ma acuza ca sunt ca un copil cand tu esti cel care umbla cu diminutivele in buzunar....prea multe dulcegarii te fac sa iubesti mai mult acrul...
n-am sa reusesc sa incep o discutie  complexa, dar ma pricep grozav sa o termin in cel mai infirm mod schimband subiectul sau facandu-te sa renunti singur prin tacerea mea...
si  in fond...de ce ma obligi sa vorbesc?
Ai sa ma descoperi in cele mai mici detalii si nu sunt sigura ca o sa-ti placa tot ce ma caracterizeaza...mi-e frica de acuzatii
Ai sa te plictisesti, ai sa ma epuizezi  de idei si apoi vei tacea tu....
Si in fond, ce atata graba? Nu ti-ar fi mai usor sa ma descoperi pas cu pas..?
Nu te forta singur sa intelegi, si nu-ti inchipui ca poti fi mereu acelasi cu mine.
s-ar putea sa ma plictisesc de cliseele tale mai repede decat te-ai plictisi tu de linistea mea.
Am putea sa atingem zeci de subiecte....as putea sa-ti dau argumente puerile, dar simpatice, si te-as pune pe ganduri  cand ai crede ca s-a ajuns la final.
Imi pare rau ca sunt mai conventionala dar in toane  cu vremea....nu-mi pot permite sa te plictisesc in putinul timp pe care stiu ca-l vei petrece cu mine....pentru ca mai mult ar fi prea frumos, pentru ca te-ai simti legat si iubit  si nu-ti poti permite..stiu asta.....pentru ca asa te-am ales..pentru ca asa ii aleg pe toti...
.
..Just because it kinda takes a while to know me... if you’re on a rush...don’t bother.


Niciun comentariu: