duminică, ianuarie 02, 2011

01

They say it’s not over till it’s really over...
Si se zice ca la finele fiecarui an tre’ sa faci o trecere in revista....o lista cu lucruri bune si lucruri rele...o lista cu persoane care au disparut brusc din viata ta, o lista cu persoane nou aparute, o lista cu persoane deja existente in viata ta dar a caror insemnatate s-a modificat complet....o alta lista cu ce a mers struna si cu ce a scartzait, o lista cu fapte bune si una cu pacate....a, si cel mai important:  o lista cu ce asteptari ai de la noul an....
Cred ca niciodata n-am completat exact vreo lista din alea dar candva in aia ultima zi din an, le-am schitat in mintea mea pe toate...si m-am bucurat, si m-am intristat, si am pasit din nou cu dreptul cand ceasul a batut 00:01, si am sperat iar si iar ca ceea ce urmeaza sa vina sa ma faca sa completez mai putine liste udate de lacrimi, si ca sarutul de la miezul noptii sa capete cu adevarat o insemnatate.
Anul asta am trecut prin multe schimbari si vreau sa cred ca au fost in favoarea mea. Ca vor fi in favoarea mea.
Anul asta am invatat ca daca cineva iti spune ca niciodata nu se va intampla, exista o mare sansa ca in viitoru apropiat sa se chiar intample J
Am invatat ca niciodata nu e prea tarziu sa faci o schimbare si sa incerci sa-ti indeplinesti un vis.
Am invatat ca visele ti se pot indeplini in secunda imediat urmatoare cand ai ales sa renunti la ele.
...ca unele vise ar fi bine sa ramana doar vise si sa nu devina realitate...
Anul asta mi-am luat inima ravasita si am imprastiat-o prin toate locurile in care am fost,  am adunat-o si am lipit-o caci parca presimteam ca o sa am nevoie de ea intreaga..... am impachetat-o si i-am pus funda rosie, mi-am luat-o in dinti si mi-am rostit sentimentele, iar acum traiesc la maxim fiecare bataie a ei....
Anul asta am uitat sa-mi pun o dorinta la miezul noptii, dar am incredere ca eu insasi voi fi o dorinta pentru cineva...

Niciun comentariu: