duminică, noiembrie 15, 2009

Detalii


Let the sound rise up
Let the heart whirl drag you down
Let the sound rise up
Free your body follow me

Let it be


Eram atat de fericita ca uitasem toate  detaliile….si pentru prima data traiam in prezent.
Mi se perindau imagini total neclare cu ceea ce se numea “eu” in trecut..
Mi se parea ca sunt prinsa intr-un loc in care de mult mi-as fi dorit sa fiu tinuta captiva..
Si n-as mai fi iesit nici daca imi daruiai cheia custii…caci ceea ce pentru unii se numea inchisoare..pentru mine, in momentul ala, era lumea intreaga.
O lumea diferita..generata de el.
As  putea spune ca nu am avut nicio participare la procesul de autodistrugere a ceea ce a fost, si ca totul a fost mana destinului...n-am facut nimic altceva decat sa-mi urmez ceea ce dorinta imi soptea...
Asa stupid sa fi fost totul ca nici n-am observat cand au trecut secundele si-am ramas cu imaginile..si acum ma gasesc prinsa de mana cu doi ochi albastrii..
De fapt..nimeni nu stie..nu stie ca..aparentele..sunt inselatoare..intodeauna..
De aceea, adevar nu se poate numi decat ceea ce tu intreprinzi, ceea ce poti simti, atinge, vedea...imaginile impuse de altii sunt doar simple iluzii menite sa faca rau...numai rau.
Tin totul la vedere..nu ma mai feresc pentru ca stiu ca toti...vedeti doar ceea ce nu exista.........................................................................................
Asta nu poate fi decat in avantajul meu....Let it be!




Niciun comentariu: