sâmbătă, octombrie 10, 2009

Favorite

EDITAT: (fiind o postare programata, nu am observat ca nu mi-au aparut melodiile de pe youtube) "Baietii astia" erau de fapt OneRepublic:



Deci ii ador pe baietii astia, de la melodia cu Timbaland-Apologize (care btw are embedingul disable ca astfel pe ea o puneam prima).
 Si privind cu nostalgie la vederile pe care le-am luat din Oradea (pentru ca obisnuiesc sa cumpar vederi/felicitari/poze de prin toate locurile de pe unde ma duc, chiar daca ma duc de mai multe ori) , am gasit pe spate trecute niste situri dragute, care poate v-ar interesa.
Studioul de creatie Symbol Design, Aici - unde puteti vedea La Belle epoque Oradea, puteti vedea preturi si oferte si puteti comanda. Eu am imaginea cu cele 2 fete si cu ingerasul(contemporan).
De asemenea, Born in Transylvania e un site de care nu ma mai satur, ce prezinta vederi medievale, dar si contemporane ale marilor orase din Ro.,poze de la diferite festivaluri si alte chestiute pe care o sa le vedeti voi acolo.
:D

Niciun comentariu: