duminică, octombrie 18, 2009

56


A, ma mai streseaza replicile de genul: “nu trebuie sa-mi raspunzi, stiu deja raspunsul”
Nuuuuuuuuuu nunu nu
Nu stii nimic. Habar n-ai de fapt. Iti place sa interpretezi. Atata tot.
„se vede pe fatza ta”- nununu nu se vede nimic. Eventual doar uimirea ca pretinzi ca ma cunosti cand de fapt nu-mi stii nici numele intreg. Tocmai pentru ca stiu ca gandesti astfel am sa-ti introduc mereu informatii gresite. Pentru ca iti place sa crezi ca imi stii urmatoarea miscare, voi face un pas la stanga si voi intoarce totul pe dos, sau pe fatza,  dar numai sa nu iti ofer satisfactia aceea cum ca banuiala ta de care erai de fapt sigur, era adevarata.
Am sa-ti ofer cuvinte cu triplu subinteles carora sa le gasesti insemnatatea doar privind pozele cu mine.
Nu te mai lua dupa prefata, semne in ploaie, vorbe rasfirate. Nu suntem la emisiunea cu paranormalu’. Limiteaza-te sa intrebi. Las la latitudinea ta daca sa ma crezi sau nu. Interpreteaza priviri, afla fapte, implica-te afectiv, si nu pretinde ca ai aflat totul dintr-o singura miscare. Chiar nu realizezi ca ceea ce te las sa vezi e de fapt ceva ce nu exista?  Cine ti-ar da raspunsuri fara sa-l fi intrebat intai? Inseamna ca raspunsurile alea erau de fapt niste iluzii.
Simbolurile sunt poate greu de descifrat, si direct proportionale cu interesul tau fata de o anumita persoana.....
Unele totusi sunt mai simple decat ai crede vreodata...uneori chiar ce e in fatza noastra nu reusim sa vedem, pentru ca suntem orbiti chiar de propria persoana...de interesul prea mare pe care il ocupa „Eu” in viata de familie, de societate. „Eu” in subiectul „NOI”.
Atunci cand persoana la care tineai asa de mult aplica tacerea ca mod unic de abordare , atunci  e cel mai usor sa te joci cu mintea ei. ;)

*Cineva stie ca ador poza asta si tot ce exprima ea.


EDITAT:
It's all about...ATTITUDE!

Niciun comentariu: