luni, martie 23, 2009

In~Between


--> -->
T!P:~nu-mi plac cuvintele tale
a?
T!P:alea pe care nu le zici
~nu`mi plac~ si nu`mi place knd o persoana ascunde ceva
~ si nu`mi plac persoanele care se ascund sau se sfiesc sa spuna ceva
~ eu spre ex. imi place sa am mintea libera
~ nu`mi place sa am cuvinte aglomerate`n cap
~ cum imi vine sa spun ceva,o spun
~ nu tac
~nu am vorbe pierdute ca tine
~care speri ca intr`o zi o sa le zici
~da ziua aia nu mai vine si ramai cu vorbe nespuse
~ care poate contau sau nu contau
~ ma`ntelegi ?
-->
~ si chiar nu`mi place
~ dar trecem peste
~spune
~ ce vroiai ?
nu stiu
~am inteles.
~ e ok
~imi spui alta data cand iti aduci aminte
...

...
|): am aburit oglinda si fac fetze vesele pe ea
T!P: chiar imi place
~ si chiar se potrivesc fetele tale pe oglinda
~ si faza amuzanta e ... ca eu chiar te vad cu ochii deschisi facand asta
~ la fel ca de fiecare data cand imi spui ca faci ceva
~ te visez cu ochii deschisi facand acel lucru
~ si de aceea tin in fiecare zi sa-ti aduc aminte cat de mult te iu...
~ esti speciala stii ? esti .... eu !
~ uau !
~deci..
~ pfai
|): stai sa..cum?
T!P: mare blocare am avut la esti .... eu
|): si yo cam
|): tu realizezi ce spui?
T!P: inca mai sunt socat
~ suntem 1 si acelasi
|): nu
|): eu sunt doar partea cu aripi din tine
....


Later on:






 


















*

-->

Poza asta a ramas nemodificata. De ce? Pentru ca uneori sclipirea din priviri e mai adevarata ca faptul ca Pamantul se invarte in jurul soarelui. Pentru ca privirea aia te poate ucide si te poate invia. Pentru ca toate simtamintele iti pot fi date peste cap de la o singura privire. Si te simti de parca ar trebui sa-ti ceri iertare de toate cele cate ai facut pana in momentul ala si sa rogi ca sclipirea aia pura sa te vegheze mereu...oriunde.
Pentru ca unele lucruri se simt si fara sa fie spuse....pentru ca numai albastrul cerului poate ingadui o limpezime mai mare ca a lui....
Pentru ca e uimitor cum cele mai grele momente iti pot fi alinate nu de zambete, ci de priviri. Zambetele pot fi false.....ochii insa nu te pot insela...
As vrea cumva sa rapesc acea privire...sa o tin doar pentru mine si sa o privesc mai des ca pe oglinda, sa o venerez si  sa ma laud cu ea in lume...
~
Asa ochi mah?! :X




*





~ (..)Pentru ca de vreo 4- 5 ani te-ai perindat prin fata monitorului meu, vroiam sa-ti multumesc ca esti Specialul  Meu...(..)


 

 

~ (..)Pentru ca nimeni nu stie in esenta despre ce e vorba aici, pentru ca adevaratele detalii nu se dau, si pentru ca esti T!pu’ meu iar eu Tipa..(..)






T!P (3/10/2010 12:27:16 AM): nu vei intelege.....nu ai cum 
T!P (3/10/2010 12:34:35 AM): Sa pretuim ceea ce avem acum, ca este mult mai pretios decat altele




Niciun comentariu: