joi, februarie 12, 2009

Sentimente

Cate sentimente incap intr-un om?

Ai stat vreodata sa-ti numeri sentimentele pe care le simti intr-un moment X al vietii tale?

Gandeste-te la ai tai….la familia ta….1 milion de sentimente si simtiri

La prieteni….dusmani……2 milioane si un pic

La fostul…la actualul……..5 milioane de sentimente contradictorii, superbe si groaznice

La restu……inca 6 milioane caci restul e ceea ce nu cunosti foarte bine si deci iti pot trezi sentimente mult mai neobisnuite….

Gandeste-te la tine…….ai putea sa te limitezi la un singur sentiment?

Defineste-te printr-un sentiment….

Porti iubire? Inspiri teama? Deduci frica? Plin de furie? Respiri adrenalina? Ai trecut de ura? Vrei mila? Astepti sau nu….

Limiteaza-te la unu….uimeste-te..

Aduna’ti firea intr-o singura directie…priveste-te printr-o traire

!~

Ma intreb prin cate sentimente n-am trecut inca si mi-e frica sa ma gandesc la ele….

O fi dureros sa le incerci? O sa mai treaca mult?

Ma intreb cate sentimente am fost eu in stare sa provoc altora…

Te-am bucurat? M-ai urat? Ai vomitat? Ti-au sclipit ochii? Te-am inselat? M-ai asteptat? Te-am ‘rasturnat’ ? m-ai ‘divagat’? te-am facut sa ma iubesti?

!~

M-ai minti ca m-ai iubit?

!~

As vrea sa…..existe momente in care sa nu mai simt…..sa devin imuna….goala de sentimente…

Sa iau o pauza…

Sa ma analizez….

Sa vad cate mai pot duce…

Sa ma intalnesc din nou…cu aceeasi oameni…si aceleasi situatii….si sa-i las din nou…sa trezeasca sentimente in mine….de data asta diferite…altele….doar pe cele pe care le vreau eu…..iar eu…la randul meu….sa-i golesc pe ceilalti de sentimentele care le’oi fi produs….si sa nu mai apar in calea lor…nici ca forta a binelui…nici a raului..nici ca pasager…nici ca trecator…nici conducator sau observator….

Nuj ce sentiment m-a apucat sa scriu asta !~

Un comentariu:

Anonim spunea...

Blue, esti pe tripul meu. Nu pot sa dorm si aveam asa, un sentiment.. :) m-am gandit sa intru sa citesc ceva, bine am facut, m-ai prins; cred ca exact asta simt si eu acum, as vrea sa iau o pauza de viata asa, nu doar de sentimente; sa iau o pauza de cateva zile, sa pun pe stop, sa ma odihnesc putin, poate imi adun energia si pot sa o iau de la capat.. daca as putea doar sa ma odihnesc putin..