marți, februarie 17, 2009

Altceva

Oricat m-am ferit de ea...tot mi-a trimis-o tipa ....o vad peste tot..e deja prea comuna si banala si in general ma feresc de astfel de lucruri...
dar fie, oricum nu citeste mai nimeni...macar tipa ce mi-a trimis-o citeste si deci e frumos sa-i raspund la 'provocare'....

Leapsa:

SUNT foarte diferita de cum ma vezi
AS VREA sa am mai multa incredere in mine
PASTREZ tot ce primesc cadou....daca nu e comestibil :">
MI-AS FI DORIT sa nu fiu asa complicata
NU IMI PLACE sa fiu tratata cu indiferenta
MA TEM DE singuratate
AUD soaptele de ieri
IMI PARE RAU ca am tacut cand trebuia sa vorbesc

IMI PLAC cainii
NU SUNT fericita
DANSEZ la orice chef, petrecere, eveniment daca exista muzica 'dansabila'
CANT in somn
NICIODATA nu am zburat cu parapanta
RAR cred in oameni
PLANG CAND PRIVESC suferinta celor apropiati
NU IMI PLACE DE MINE PENTRU CA nu am destula incredere in propria persoana
SUNT CONFUZA cand vine vorba de planuri de viitor
AM NEVOIE DE iubire...multa
AR TREBUI sa-mi creez mai multe vicii

Niciun comentariu: