vineri, decembrie 19, 2008

Mda

In fiecare zi oamenii tin mortis sa-mi reaminteasca cat ii urasc!

Azi mi-am reamintit ca urasc oamenii care nu-si pun mana la gura cand casca

Mi se pare asa un gest urat…sa stai sa caaaaaaaaasti gura aia sa ti se vada tot maxilarul, limba chiar si ceea ce se numeste omulet….apoi cu o privire sictirita sa te uiti la cel oripilat la vederea ‘interiorului’ gurii tale si sa-I spui parca “da cine te pune sa te uiti?” sau “cee, tu nu casti??”

Wtf

Mda

Nu cred ca te pune nimeni sa te uiti dar cand isi deschide orificiul acela imens, nu prea ai cum sa nu observi….chiar e urat

Nu e chiar asa de greu sa-ti pui mana la gura, sa incerci, sau sa pretinzi macar ca vrei s-o ascunzi…sa lasi capul in pamant macar!!…trust me, am incercat, nu e foarte greu ;)

Niciun comentariu: