miercuri, august 18, 2010

Aceeasi postare

Deja n-am sa mai incerc sa fiu acolo….am sa fiu pur si simplu. Incercarile astea ma termina. Pentru ca niciodata nu reusesc cand incerc. Reusesc doar cand o fac pur si simplu.
Reusesc cand nu ai incredere ca am sa o pot face.
Reusesc cand nu se uita nimeni.
Cand sunt doar eu si cu situatia de fapt.
Cand imi doresc din tot sufletul
Si cand ma gandesc la tine.
Ma ard raspunsurile tale acide.
Si ma trimit sa incerc iar. Si stii ca iar n-am sa pot.
Nu ma pot cuminti sa nu iti raspund provocarilor.
Desi esti mereu campion, iar eu..doar o incercatoare.
Respir pentru o incurajare, dar stiu ca premiile se obtin greu...uneori trebuie sa dai ceva la schimb..uneori trebuie sa dai totul la schimb pentru un alt tot.
Incerc sa mentin totul intr-o ordine si intr-o legatura, caci gandurile mi-o iau la vale aiurea...
*

Viata e trista sau doar oamenii sunt tristi?
Sau poate sunt doar nenorociti...
Nu-i asa ca e groaznic ca cineva sa te acuze pentru tacerea ta, iar cand iti calci pe inima sa-i spui un cuvant, el nu te asculta?
Sau poate a trecut prea mult si invatandu-l cu tacerea, acum nu mai aude..
Nu-i asa ca e nedrept ca unii sa detina prea multa iubire si sa nu stie ce sa faca cu ea, iar altii sa tanjeasca dupa ea in fel si chip?
Sau poate o au sub ochii lor si nu cunosc asta inca.
Nu-i asa ca e teribil cand copiii trebuie sa plateasca pentru faptele parintilor?
Sau poate platesc in avans pentru greselile ce urmeaza sa le faca...
**

m-am plictisit de oamenii pe care ii cunosc...
majoritatea nu mai au nimic ce sa-mi ofere....nu ma mai pot surprinde decat in mod negativ si nu vreau sa-i las sa faca asta...
sunt aceiasi..mereu aceiasi...nu sunt in stare sa-ti trezeasca  spiritul...si sa-si trezeasca spiritul..
in schimb vor totul de la mine...vor sa devin una de-a lor...
sa devin seaca si lipsita de secrete...sa zic tot...sa nu mai existe sambure de mister in mine...ca apoi sa fiu aruncata in gloata de puroi ce i-a napadit pe toti....
la suprafata nu m-am schimbat deloc si zau ar fi o prea mare imprudenta sa o fac....
simt altfel insa...si altceva...
mereu altfel..mereu altceva



Niciun comentariu: