sâmbătă, mai 17, 2008

Zambete cu strungareata II

*de Ina Simona Cirlan*






  • Oftalmologie cabalină: Când o să-mi garantezi că nu mă vezi decât pe mine, n-o să-ţi mai scot ochii pentru revizie de trei ori pe zi. O singură dată înainte de culcare va fi suficient.

  • Certitudine: De câte ori îmi spui că n-o să mă părăseşti niciodată ştiu sigur că ai pregătit un alt plan de evadare.

  • Strategie: Dacă te hotărăşti să dai milităria jos din pod o să-ţi fac reduceri avantajoase la dusul cu preşul.

  • Lângă landourile copiilor, viaţa e gureşă ca o vrăbiuţă, lîngă cărucioarele bătrânilor se exprimă rezervat.

  • De fiecare dată când am încercat să privesc viaţa pe gaura cheii s-a găsit cineva să-mi dea cu uşa în cap.

  • Îţi închipui? Până să te cunosc nu ştiam că există măgari de doi metri, blonzi şi cu ochi albaştri.

  • Când măgarul suspină din amor, oile, convinse c-a apărut o nouă stea pe firmamentul muzicii hip hop, înfiinţează un fan club.

  • Fiecare aspiraţie spre înalt a unei măgăriţe aduce pe lume un catâr.

  • Nici cal nici măgar- se defineşte mândru, boul în curicullum.

  • N-am văzut nici un măgar beat dar toţi beţivii pe care îi cunosc sunt măgari.

Niciun comentariu: