luni, martie 03, 2008

AM



AM un bloc de amintiri,
o scara de durere,
usi de ciment,
apartamente cu greseli,
garsoniere cu dusmani,
si cati prieteni incap intr-un lift.............
….. cateodata am cati prieteni incap intr-un cotet de caine

AM indiferenta pentru indiferenti,
ura pentru prefacuti,
minciuna pentru mincinosi,
pasiune pentru ciudat,
dorinta pentru necunoscut,
.......cateodata iubire pentru oricine…..

AM un pat al meu unde stau si visez,
Un scaun al meu unde ma invart si visez,
O banca a mea unde privesc si visez,
Un drum al meu pe care merg si visez
……cateodata un vis in care visez…………

AM un raspuns la tot ce nu ma intrebi,
cuvinte pe care nu vrei sa le asculti,
soapte pe care nu le auzi,
priviri ce nu le intelegi
….cateodata o personalitate pe care n-o cunosti….

AM apropiati care nu ma inteleg
ingrati care nu ma apreciaza,
ipocriti care nu ma cred
cunoscuti care nu ma cunosc,
….cateodata o familie care nu stie ca exist…

AM acea sensibilitate mult prea sensibila
acel trandafir mult prea ofilit,
acea dorinta mult prea mare,
acel zambet mult prea trist,
….cateodata acea ura mult prea sfasietoare…

AM un sfarsit fara inceput,
un apus fara rasarit,
un drum fara capat
un dor fara sens
….cateodata…………...
.......as vrea sa n-am nimic.............

Niciun comentariu: