miercuri, iunie 11, 2014

ce nu mai pot si nu mai poti

Stiu cat nu-ti placea fesul meu…dar era singurul pe care il aveam…
Nu-ti placea sa merg la cumparaturi cu sacosa mea de panza cu miky mousi…ziceai ca e de babe…
As vrea sa-mi mai spui o data ca sunt o ciudata atunci cand ma dau cu crema pe maini si incep sa o intind cu dosul palmelor…
Sa-mi spui “crazy woman” intr-un mod atat de dragut….sa emani iubire cand imi zici asta…
Sa mananc o omleta in forma de pizza cu mult mult ulei, facuta de tine….
Sa mananc mancarea inaintea ta, si tu sa te uiti la mine asteptand sa se raceasca
Sa-l lovesti pe coco cu frimituri de paine in timpul asta, iar eu sa-ti zic sa-l lasi in pace.
Sa te mai rog o data sa gusti din ficateii mei cu ceapa.
Sa iti spun sa dai teveul mai incet….si mai incet….si mai incet..
Sa dorm
Sa dorm pe pieptul tau tare si osos….sa-ti aud inima batand neregulat….tu sa te joci cu un cartiont de al meu, apoi sa ti se incurce degetul in el.
Sa dormim goi.
Sa-ti ceri scuze cand te imbeti, sa o trezesc pe maicata sa ma ajute cand iti e rau…
Sa te astept acasa cu prajiturele….tu sa le mananci pe nesaturate si sa uiti sa-mi zici ca au fost bune.
Sa pleci de la masa inainte ca eu sa termin. Sa nu ma ajuti la stransul mesei.
Sa nu ma ajuti la nimic.
Sa-mi iei biskrem si dulciuri cand ne certam…crezand ca asa o sa treaca totul…
Sa te aranjezi excesiv inainte sa iesi pe usa.
Sa te astept de fiecare data cand trebuie sa mergem la ploiesti.
Sa ma trezesc intotdeauna eu prima.
Sa te prefaci ca nu-ti pasa cand eu plang
Sa nu asculti niciodata cand te rog sa te imbraci mai gros…
Sa compari mereu mana ta de urias cu a mea, de pitic…
Sa te sarut cand plec la munca, sa ma saruti cand pleci in targ…