marți, martie 11, 2014

dar de ce?

in mod normal nu ma bag peste alegerile celorlalti.
ok, poate doar peste alegerile celor cu care imi permit.
si chiar oricine e liber sa faca ce vrea.
dar serios chiar nu va mai saturati de feisbucu' vietii?
mor cu feisbucu'. nu mai pot cu feisbucu'.
da, da, stiu, voi il folositi doar pentru a va juca. doar pentru a tine legatura cu vechi colegi, actuali prieteni care de fapt nu's prieteni, 'is doar niste imagini pe net. de fapt voi nici nu prea intrati pe el. il folositi "doar asa sa fie"...ca nu strica.
ba strica frate, ba strica. pentru ca va ascundeti dupa deget. asta strica cel mai mult.
zau nu stiu ce va place atat, dar eu una m-am saturat de intrebarea "ai feisbuc?"
nu frate n-am. NU AM!! rahat.
aaa dar cum?? dar de ce?? dar e imposibil!!


a, si mai era o vorba:
**not sure if I hate Facebook or just everyone I know**

Niciun comentariu: