miercuri, iunie 19, 2013

de azi

printre altele.....
e cald, si stiti ca peste tot se gaseste lume care pute, dar astazi, sa-mi fie cu iertare, am stat langa un preot/calugar cu par lung si roba care mi-a dat o senzatie de voma. si eu nu vomit usor. am rezistat eroic 10 minute langa el. nu ma certati! in spatele troleului era un grup de puradei, iar la mijloc era aglomerat de nu puteai sa arunci un pai...am plecat si eu cat de repede am putut. tocmai luasem produsele de la Oriflame. jur ca vroiam sa scot de acolo un spray, oricare, si sa il inmanez parintelui. dar nu sunt sigura ca l-ar fi folosit. asa ca am preferat sa nu.
next: ziceau la stiri ca a scos nuj ce autor (rusine sa-mi fie) o nuj ce carte (titlul mi-l amintesc, dar nu vreau sa-l mai zic ca asa as fi putut sa gasesc si autorul pe gugal)....in fine, ceea ce mi-a placut a fost ca autorul vorbea despre cartea aia ca despre copilul sau, numindu-l chiar asa: cel mai tanar copil al meu. mi-a super placut.

next: nu prea sunt eu cu politica, dar frate zau ca astia care o fac sunt  niste idioti. auzira'ti ce vor sa faca astia cu constitutia? pai hai sa mai bagam putina imunitate la parlamentari, ca doar deh - noi facem legi, noi le votam, asa ca sa ne facem sa ne fie noua bine. adica lor.  si sa diminuam si atributiile presedintelui. adica prostimea( adica noi) sa ne zbatem sa alegem prin vot universal democratic, un om, care nu face nimic. practic si teoretic. adica aia care chiar fac, sunt acolo si fac ce vor ei, iar noi alegem pe cineva care sa faca ce vor cei care fac ce vor. adica ati inteles nu? adica vai si amar de noi si de capul nostru daca se voteaza prostia aia de modificare. usl-ul pwlii ma scuzati.

am zis!

Niciun comentariu: