marți, august 14, 2012

Update

Update la update: mi-a publicat intr-un final unul din comentarii si mi-a spus ca sunt agresiva. multumesc, ma simt implinita acum.

ma enerveaza la culme proasta de lauracosoi. pe langa faptul ca are un blog in care imaginea principala, de profil, zoomata, ii scoate in evidenta ridurile de la bot, si pe langa faptul ca e mare vedetisima si detine mai mult ca sigur o mare galerie foto - fotografii de studio, retusate in ultimul hal, se pare ca nu ii ajunge, asa ca isi petrece timpul liber pozandu-se singura!! si poze d'alea cu botic, nu asa, oricare. ce ipocrita idioata. si nici macar nu e in stare sa accepte critici. nu da accept pe siteul ei la orice alt comentariu care sa n-o pupe in fund. nu va imaginati ca am inceput sa o fac asa cum am facut-o mai sus, sa o jignesc adica. pur si simplu i-am sugerat, foarte frumos, ca nu-i sta bine sa se pozeze singurica, cu botic. m-am enervat abia apoi cand am vazut ca nu a dat accept comentariului.
am mai tras apa dupa una.

Niciun comentariu: