marți, august 21, 2012

intrebari

tata ma intreaba cati bani imi trebuie.    niciodata nu indraznesc sa cer mai mult.
mama ma intreaba ce nota am luat.       niciodata nu e multumita, indiferent de raspuns.
mamaia ma intreaba daca mi-e rau.      si daca ii zic ca nu, la cum arat, nu ma crede.
tataia ma intreaba cand ma angajez.      apoi o sa ma intrebe ce fac acolo, cat castig, si cand imi dau demisia.
unchiu' ma intreaba cand ma marit.       l-as pune pe el sa-mi aleaga sortitul si sa-i puna si un cec gros in buzunar
matusa ma intreaba ce-mi face prietenul.    de parca ar conta.
sormea ma intreaba cand plec la Bucuresti.   oricand i-as zice, tot e prea tarziu pentru ea.
vecinu' ma intreaba daca e cineva acasa.       eu nu contez. ar trebui sa intrebe "daca e si altcineva".
verisoara ma intreaba ce fac cu facultatea asta.       o iau si o intind pe paine.
clientii ma intreaba cand vin produsele.                   cand vin, nu-i gasesc niciodata acasa.
pe messenger ma intreaba care mai e viata mea.      de parca mi-as cumpara cate o viata noua in fiecare luna.
prietenii ma intreaba cand ne vedem.                       cand ne vedem abia daca vorbim.
doctoru' ma intreaba de ce n-am venit pana acum.    la cat imi ceri pe consultatie, te mai si miri...
angajatorul ma intreaba daca am experienta.              @#$%^^&*(!~)%#@$
eu ma intreb ce caut eu aici, si de fapt, ce vor toti de la mine....

un fel de leapsa....s-o ia cine vrea. care sunt intrebarile-stereotip care va sunt adresate?

Un comentariu:

joe spunea...

o intinzi pe paine ei :))