miercuri, iunie 06, 2012

Vinovata

Cred ca sunt vinovata.......de faptul ca inca mai cred in oameni. Inca nu ii cred capabili de asemenea lucruri....pe care le aud, pe care le vad, pe care le simt.

Inca mai cred in oameni desi intr-o zi un om m-a facut sa plang.
Inca mai cred in oameni desi intr-o zi tatal unui coleg de-al meu de facultate a omorat-o pe mama sa.
Inca mai cred in oameni desi intr-o zi un alt coleg de facultate a murit intr-un accident cu un taximetrist.
Inca mai cred in oameni desi intr-o zi un doctor mi-a dat un diagnostic gresit.
Inca mai cred in oameni desi intr-o zi un om m-a jignit.
Inca mai cred in oameni desi intr-o zi un om m-a facut vinovata de ceva de care nu eram.
Inca mai cred in oameni desi intr-o zi un om pe care il cosideram prieten mi-a furat bani.
Inca mai cred in oameni desi intr-o zi un bebelus a fost gasit intr-un cos de gunoi.
Inca mai cred in oameni desi intr-o zi nimeni nu mi-a raspuns la strigatul dupa ajutor.
Inca mai cred in oameni desi totul se intampla langa mine......


in mod ciudat, o reclama m-a facut sa sper ca voi putea fi crutata...spunandu-mi ca oameni buni inca mai exista. dar e doar o reclama. iar eu...sunt vinovata.


P.S: reclama o sa vi-o arat in alt post, cand o sa o gasesc...



Niciun comentariu: