vineri, iunie 29, 2012

Ceam


             așa spune: SIN DANI

Ce am mai gasit? 
Un site foarte dragut, care, dupa cum o spune si numele, este despre studentii care pleaca din provincie sa studieze in Bucuresti. Cum eu ma numar printre ei, imi chiar foarte place acest site, desi eficienta lui descrisa de unii ca "sa ii ajute pe cei nou-veniti la capitala" nu mi se pare ca e indeplinita, dar mie imi place ca e amuzant si ca e ADEVARAT. Il puteti accesa apasand Aici . Mai jos am pus cateva post-it'uri care mi-au placut mult, si care mi se potrivesc, desi.....imi plac cam toate si toate mi se cam potrivesc :)
             așa spune: SIMONA
             așa spune: SCOTTISHHOPPER
             așa spune: PUNKYSS DAN
             așa spune: ALEXANDRA IORDACHE
             așa spune: SOLO             așa spune: PORTRET CROCANT             așa spune: CUTĂRICĂ
Ce am mai facut?
Licenta, licenta, licenta. Hai ca e la moda ca toata lumea sa se planga ca da licenta. DAP! si eu ma plang, si eu o dau. si e al dracului de mult de invatat. am noroc daca apuc doar sa citesc tot ce am...dar sa mai si retin! nu stiu exact pe ce ma bazez. ar trebui pe creier. 

Niciun comentariu: