sâmbătă, aprilie 21, 2012

de seara

M-am gandit ca daca o sa incep sa scriu asa....o sa-mi vina ideile......dar cum ideile bune vin doar in momente total si absolut nepotrivite, cand nu am la indemana nimic pe care sa scriu sau pur si simplu sunt in imposibilitatea de a-mi folosi mainile, cand ajung la o sursa inspiratia deja a pierit, si chiar daca incerc sa mai transpun ce imi amintesc, clar nu mai iese ca prima data, cu aceeasi intensitate.....
recitesc vechi postari...si de multe ori ma minunez cum de am scris eu la un moment dat in viata mea asa ceva...si in mod si mai surprinzator, nu ma intreb asta ntr-un sens rau, ba chiar sunt mandra de mine. sustin ce am mai zis: nefericirea te face, sau cel putin pe mine intotdeauna m-a facut sa scriu cele mai frumoase randuri (dupa parerea mea, bineinteles)....cand esti fericit tinzi sa folosesti clisee, si nu neaparat pentru ca toata lumea a cunoscut fericirea, ci pentru ca noi prea putini si prea putin am cunoscut din ea, de aceea tindem sa o comparam cu ceva asemanator si chiar.....uzual nu e asta cuvantul, asta e chiar opusul, dar chiar nu-mi vine acum cuvantul.


cred ca aproape cu totii stim ca schimbarile nu sunt intotdeauna bune..sau benefice, dar tot aproape cu totii cred ca speram ca din ce avansam in viata schimbarile ce se produc cu persoana noastra sa fie...bune..avand la baza experienta anilor si a intamplarilor si invatamintele din greseli si blablauri din'astea. ce te faci cand vrei sa te schimbi inapoia timpului?
intr-un exces de pesimism ma gandeam ca as fi egoista daca as face un copil. adica da, e foarte dragut sa iti intemeiezi o familie si sa ai o jucarie cu care sa te joci vreo 2-3 ani si pe care sa o iubesti dar pe care mai apoi sa o arunci in lume si sa-i lasi si pe altii sa se joace, fiecare, dupa bunul plac cu ea, pana la adanci batranete. batranetele tale si ale lui. pentru ca pana la urma am ajuns sa ne jucam unii cu altii. sa ne jucam pe degete pana cand unul inceteaza brusc sa mai fie folositor, sa ne jucam de-a mami si de-a tati dupa care sa ne jucam de-a faptul ca o sa semnam niste hartii si n-o sa ne mai vedem niciodata. sa ne jucam de-a hotul si prostul. sa ne jucam de-a v-ati-ascunselea cu ale iubirii. sa ne jucam cu banii si sa cumparam produse.
hm, tocmai ce am gasit poza asta. chiar n-am cautat-o. serios.
Dau muzica foarte buna pe Galaxy 92 la ora asta. inspirationala :) doar ca momentul meu a cam trecut. inchei aiurea..e tarziu..si maine ma duc la dentist.

Niciun comentariu: