luni, iulie 12, 2010

Nu mai stiu

Nu mai stiu ce ti-am zis si ce nu ti-am zis...
Cred ca oricum ar fi trebuit sa stii totul pana acum....sau pana acum ceva timp, caci firul meu epic s-a cam cutremurat in ultimele luni si a luat o intorsatura in care cu greu mai faci diferenta intre real si ireal, sau intre ce am intreprins gandind cu capul si ce cu inima..
Dar oricum...
Ar fi trebuit sa ma stii
Si scuze ca te-am indus in eroare cu atatea povesti exagerate pe care le-ai gasit aici..am incercat sa te ajut cu poze, cu muzica, cu sunete, cu virgule...sigur ti-ai dat seama..
Si scuze daca ma repet doar ca nu mi-ai raspuns pana la ce pagina ai ajuns in romanul vietii mele...?
Incerc sa-ti zic tot, sa nu omit nimic, sa te port cu mine peste tot unde merg, si sa-mi poti simti simtirile....nu vreau ca sa ma uiti...vreau sa fii prezent in mine ca si pana acum...de aceea te rog sa stii tot ce te voi intreba despre..mine.
Am sa incerc sa-ti raspund la toate intrebarile chiar dinainte sa mi le pui, caci nu vreau sa ne simtim ca la interogatoriu cand ne vom intalni, si nici nu vreau sa-ti satisfac orice curiozitate asa..pur si simplu...ci vreau ca tu sa ma ajuti sa ma cunosc...
Sa-mi spui tu povestea...sunt sigura ca ar suna mult mai diferit rostita de tine...
Mai sper totusi sa nu mi-o modifici foarte mult...tin sa stii doar adevarul..macar acum, aici, in prezent...e cel mai bine asa...
Adevarul sau minciuna din trecut tradusa astazi nu va modifica cu nimic rostul vietii noastre impreuna sau separat, pentru ca oricum a trecut...pentru ca oricum e timp pierdut...
Pentru ca oricum nu mai sunt scantei intre noi, si pentru ca eu, tie, nu-ti mai stiu rostul...
Te astept aici, sa ma aflii, printre cuvinte fanteziste si derizorii......cui ii placea cuvantul asta oare?!
Nu mi-e teama de ce ai putea crede.....stiu ca tu ai putea sa faci diferenta dintre ce e realitate aici si ce e scris doar de dragul .....artei.


Niciun comentariu: