miercuri, iulie 07, 2010

Lista (III)

Deci tre' sa reactualizam lista de filme must see.
Desi nu-mi place sa fac comentarii despre filme, trebuie sa amintesc de urmatoarele pentru ca mi-au placut foarte mult, si o sa va las link direct catre imdb ca sa va faceti singuri o idee...
Dar nu, nu va asteptati la filme extra noi 2010/2012..pentru asta aveti alte zeci de mii de bloguri care fac recenzie la ele...

-Changeling
i-am dat 9/10 pentru ca se presupune a fi un film sensibil si eu trebuia sa fiu impresionata...in rest i-as fi dat 8/10 pentru ca se lungeste putin cam mult.....povestea unei mamei care se lupta sa-si gaseasca baiatul, fiind oprita de societatea dura, de politia care trebuia sa o ajute.

-Greta
cum zicea cineva: "Greta" is just a thinly disguised anagram for "Great".
 pare pueril/adolescentin/cu final prevazator, dar nu e chiar asa...i-am dat 9/10 pentru carnetelul ei, pentru rochia verde, pentru nebunia ei, pentru spirit, pentru baiatul cel chipes, pentru inteligenta lui, pentru complexitate, pentru replici, pentru ca "you can't control every damn thing that happens in your life". La naiba m-am razgandit si ii dau 9,53!

-Lakeview terrace
9/10 pentru povestea oleaca originala..cred..pentru drama, si pentru sfarsit. Nu sunt deloc convingatoare dar mai mult nu-mi vine sa scriu acum.

-The pacifier
8/10. daca vrei sa il vezi pe Vin Diesel pe post de bona, atunci trebuie sa vezi filmul asta...o comedie draguta.

-Miracle run sau The unexpected journey
10/10 pentru ca mi-a captat atentia total. L-am vazut la tv la micul dejun...si foarte putine filme de la tv reusesc sa imi capteze atentia si sa raman pana la sfarsit, in detrimentul calculatorului...Va zic doar atat: e vorba de 2 copii autisti, probabil o poveste tipica, dar mie mi-a placut enorm.

-Law abiding citizen
10/10 pentru ca tot timpul am tinut cu personajul principal si nu cu legea...e un film dur si ingenios...
10 pentru final, pentru idee, pentru personaj, pentru actor, pentru cum a jucat.....superb!

-The butterfly effect (1)
In sfarsit am vazut filmul asta! 9/10....de ce 9? pentru ca e genial...original, complex, psihologic, dur, rastalmacit si captivant. De ce nu 10? nu stiu...pentru ca are SF in el :P
Am vazut toate cele 3 filme, insa doar primul mi-a placut...celelelalte sunt doar niste prelucrari esuate ale primei parti, care pe deasupra mai contin si o foarte mare doza de sexualitate careia sincer chiar nu ii  inteleg rolul in filmele de genul asta....?!?

-Deja vu
despre filmul asta am vrut sa scriu in momentul imediat urmator de cand l-am vazut....10/10 la fel pentru idee, originalitate, zapaceala, actiune si mai ales pentru interpretarea actorului Denzel Washington care a trecut imediat pe lista mea de actori favoriti. Final oarecum neasteptat si care te atinge...Pentru cine a vazut Crash...il pot asemana cu el..pentru cineva n-a vazut...sa se uite pentru ca de la mine are tot nota 10!

-The great debaters
pentru ca am inceput sa-l ador pe Denzel, am luat si mai multe filme cu el. 10/10 si aici pentru interpretarea actorilor principali, pentru poveste si pentru happy-end.  E bazat pe o poveste adevarata si infatiseaza lupta negrilor pentru castigarea unui loc in societate si pentru infrangerea rasismului.

-Remember me
10/10......o poveste draguta si oarecum ciudata.....e un film sec in esenta dar care te tine prins...scenele cu el si ea mi-au placut la nebunie, 10 pentru schimbul de replici, pentru mimica fetzelor si pentru frumusetea lor impreuna. Daca pe parcurs o sa va asteptati la un final in care el o sa se spanzure, sa inlaturati imediat ideea pentru ca si eu am avut-o si m-am inselat...finalul e neasteptat dar oarecum ciudat...nu prea inteleg legatura dar inteleg ca asta era firescul...

-Felon
10/10 dar totusi as mai scadea 50 de sutimi pentru ca vroiam putinnnnn mai mult.
Si nu e doar un alt film despre puscariasi, ci are o doza de putin mai mult. E un film oarecum dur, meditativ, care m-a tinut treaza pana noaptea tarziu, ceea ce nu se intampla cu multe filme pe care le incep la ora 00...

Vizionare placuta! :)

Niciun comentariu: