duminică, iulie 18, 2010

Delicate










Cred ca n-am mai tinut o melodie asa mult pe repeat cum am tinut-o pe asta...
nu stiu exact de ce imi place asa mult...
de obicei cand descoperi o melodie noua care iti place o asculti o perioada de timp de mai multe ori...treci peste apoi...alta si alta...iti devine comuna si ii dispare ritmul ala gratios...
Dar de asta parca nu ma mai satur.....
mama zice ca e trista...s-o mai schimb....altii mi-au sarit in cap...ca lor le plac alte melodii de la Damien Rice...
whatever...
astept si eu sa ma plictisesc de ea...pentru ca nu-mi place nostalgia pe care mi-o aduce...de fapt imi place..dar nu e buna...pentru ca imi reinvie imagini....sau ma face sa creez unele care nici n-au existat...
e tricky melodia hm...

dar in fond...de ce mi-ai umple durerea cu asa cuvinte imprumutate..?si de ce sa fredonezi cu mine cand melodia nu reprezinta nimic pentru tine? de ce-ai canta alaturi de mine orice..in fond..?


Ps: ia ca am pus si trilulilu..n-am avut incotro..doar aici am gasit o versiune buna a melodiei





We might kiss when we are alone



When nobody's watching

We might take it home
We might make out when nobody's there
It's not that we're scared
It's just that it's delicate

So why do you fill my sorrow
With the words you've borrowed
From the only place you've know
And why do you sing Hallelujah
If it means nothing to you
Why do you sing with me at all?

We might live like never before
When there's nothing to give
Well how can we ask for more
We might make love in some sacred place
The look on your face is delicate



So why do you fill my sorrow
With the words you've borrowed
From the only place you've know
And why do you sing Hallelujah
If it means nothing to you
Why do you sing wïth me at all?