miercuri, iunie 30, 2010

t.i.t.l.u.

agsfdhegrrthyujikolpemanzbncbafxdsghettugjyojfkdjshavzbxncvmbnkglhouopjirtesyhghagsdeawqdacsvhqywe
r
b         Daca pretinzi ca te pricepi asa de mult la ele, de ce n-ai fost in stare sa le pui intr-o ordine frumoasa pentru a-mi zice ca nu ma mai vrei langa tine?
f
g        De ce ma blamezi pentru ca nu stiu sa le folosesc, cand logica ta n-a stiut niciodata sa le utilizeze intr-un scop util..si bun?
e
t         Da, habar n-am. Nu le pot controla si nu le pot manui, dar  am sa te ajut sa te autodefinesti cu ele, caci cu siguranta nu e nevoie de mai mult de 5 litere pentru a te descrie drept…idiot.  
c        
l        ..mi-am patat amintirile cu tine, si mi-am inceput povestea prost..si cum nu prea cred in happy-enduri, sper ca macar in~between sa fac totul asa incat sa-i fie drag ochiului sa reciteasca...tacerea.
k                                                                  
ansbdgetfjtughhiyouipqwlqalamznzxnccbndbdhfyeterqwqvbadgfhgjhkhiyuroeopwlxjcnzbzvafdfgqwrtqeegduttt
                                                            

2 comentarii:

Florentina Gîdea spunea...

Ziceai ceva de patarea amintirilor.E preferabila ideea.La urma urmei,putem trai din amintiri?Zic eu ca nu.De ce?Pentru ca amintirile sunt uzurpabile.Poate inventez termeni,dar cred ca-i cuvantul cel mai potrivit.Vine o amintire,intr-o zi,si o inlocuieste pe acea amintire impura,patata-cum ziceai tu.
Preferi o viata fara amintiri?Sau doar cu amintiri placute?N-am fi oameni,daca am avea numai bucurii in viata.
Stii,cuvinte putine pot face fraze mari!
Veselie,bine?:*Am o vorba pe care o spun prietenelor:exista nimicuri mai mari decat cel prezent.
Numai bine!

Saddeea spunea...

Multumesc frumos! :">

si nu, nu as vrea o viata fara amintiri, sau doar cu amintiri placute...si nici nu cred ca amintirile urate pot fi inlocuite cu altele, mai..demne....poate doar li se alatura lor..
fraza am constituit-o mai mult ca pe un repros..nu ca un regret