luni, martie 08, 2010

TU




Ce-i frumos e in suflet si nu-ti poate fi luat…
Nici macar tu nu mai poti lua ce ai sadit candva...
Nici macar tu nu poti sterge imbratisarea care m-a facut sa te pastrez atat si atat timp..
Nici cu tot ce-i rau si nici cu tot ce ai face..
Nici cu durerea ta , nici cu plecarea ta
Nici  ignoranta nu ma va face sa fiu seaca de tine
Si nici nu vei putea arde saruturile care mi te-au chemat aproape
Si n-ai sa poti darama piedestalul pe care te-am ridicat
Si n-ai sa poti preschimba atatea nopti de soapte pline
Nici macar tu n-ai sa mai poti face asta
Picura-mi foc in ochi...n-o sa-mi stergi imaginea pe care ti-am pastrat-o...cea care ma priveste cu iubire si caldura, cea care imi cauta in privire siguranta...si fericire...
Poti sa-mi intorci spatele, eu voi ramane cu umbra ta angelica...n-am nevoie de altceva..
Stiu ca ai fost candva asa...iar de acum regreti ca mi te-ai deschis...n-ai decat sa te urasti pe tine.
Am pe buze cenusa amintirii tale, si n-am sa mai spun nu ca sa n-o risipesc..
Iti simt pasii reci...desi se indeparteaza alert, eu ii chem inapoi...si revine doar cel pe care l-am simtit...celalalt tu e liber sa-si ia zborul..
mi-e frica sa ma mai tem ca te voi pierde..sau te-am pierdut...inevitabil mi te-am reinventat..
m-am dezbracat de ani si am incetat sa mai numar cate veacuri au trecut peste noi..
si te ador ca la inceput!
Nici macar tu..nu ma poti vindeca de tine.....