sâmbătă, martie 06, 2010

HH [Ro

“Echilibru” promo – DOWNLOAD   

Pagina oficiala Cretzu : În aşteptarea videoclipului m-am gândit că ar fi frumos să arhivez variantele oficiale ale pieselor scoase până acum, din considerente ce ţin de calitate şi pentru că mulţi dintre voi mi-aţi cerut. Nu e o idee bună să rippuiţi youtubeul, prieteni.

 Tot din categoria celorlalti, imi place ViKloth, e...mai altfel

 

Negativele lui Cumicu sunt un background pentru o pagina goala...

Uneori cand lupt cu morile de vant
Am tendinta sa ma las infrant,
Dar, am s-o spun la fel pana la ultimul cuvant
Pentru ca vorbele ranesc adanc....


Si am mai gasit niste mixuri foarte tari realizate de CopiluAliasFostyle
Asta imi place cel mai mult :X


 
*My sinner plays where the world collides..



Niciun comentariu: