vineri, ianuarie 29, 2010

Save you



Nu
Am incercat dar deja am ajuns la limita la care daca mai fac un pas s-ar putea sa ma prabusesc
Si asta ar fi rau
Pentru ca in zborul meu spre neant, te-as trage si pe tine dupa mine
Si chiar nu vreau sa fiu responsabila pentru daramarea spirituala a unei alte persoane in afara mea
n-as vrea sa te am pe constiinta mai mult decat o sa ma ai tu pe mine
Si nu o sa-ti spun iepuras coconas maimutoi ursulet dracusor pitzigaiat doar pentru ca asa e la moda sa te alinti cu cel iubit
Care de fapt nu e iubit
E doar asa, acolo, ca sa fie
Nu o sa-ti spun ca ‚te iubiiii’ doar ca sa ma laud ca detin o iubire demna de impartasit cu toata lumea
Ci o sa-ti spun ca tin la tine, cand o sa ma faci sa tin la tine, si ca mi-e drag de tine, cand o sa faci un gest prostesc si copilaresc
n-am sa impartasesc cu nimeni iubirea asta, nu pentru ca n-ar fi demna de laudat ci pentru ca n-am nevoie de mangaieri mincinoase de la altii precum ca se bucura pentru mine, si nici n-am de ce sa vreau sa fac gelos pe un alt nefericit care n-a avut norocul sa gaseasca o persoana asa cum am crezut ca te-am gasit eu, pe tine
si chiar n-am sa te tin de mana dupa ce ai facut ceva care m-a deranjat si n-ai stiut sa iti ceri iertare, sperand ca o sa-mi treaca
pacat! Iert asa de usor, dar uit atat de greu...
n-am sa te mai salvez de fiecare data cand intrii tu in noroi, pentru ca nu se presupune ca eu trebuie sa am grija de tine, ci tu, lasule, de mine!
Nu m-a numit nimeni ingerul tau pazitor si nu m-ai gasit tu pe mine, ci eu pe tine
Asta ne face sa nu mai fim egali?!
n-o sa mai fac orice ma rogi, oricand ar fi, si fara sa cer nimic la schimb, ci am sa-ti impun niste criterii pe care nici macar n-o sa stii sa le citesti
Nu o sa-ti spun “te pup, pa” inainte sa-ti inchid telefonul daca chiar nu am intentie sa te pup
Si nu o sa-ti spun ca imi pare rau cand de fapt mie imi pare bine
Si chiar imi pare rau daca nu ma intelegi acum dar prea mare importanta nu mai are
Pentru ca atat m-am chinuit sa-ti fac pe plac ca mi-am calcat si pe inima dar tu nu poti fi induplecat
Si chiar nu mai conteaza daca n-ai fost acolo cand am avut nevoie, pentru ca doar asa am invatat sa ma descurc  singura
Si daca nu ti-a placut tot ce am facut pana acum, daca n-ai inteles tot ce m-am chinuit sa fac, daca n-ai apreciat ceea ce am incercat, inseamna ca esti doar prea penibil sa-mi mai bat capul cu tine
Si daca plang acum e pentru ca a trecut prea mult timp, e pentru ca timpul asta prea mult a fost degeaba, e pentru ca ai fost un trofeu in a carui cucerire am dat gres, e pentru ca n-ai inteles nimic si nici n-o sa mai am ocazia sa-ti explic....e pentru ca viata merge mai departe si fara mine, si e greu de acceptat asta pentru persoana mea trufasa....dar si reciproca e valabila...si asta, my dear, ma consoleaza.......................
I’m gonna save your world, when I will be your world! 

3 comentarii:

verdedeparis spunea...

hey, hey, hey.. what's with this entry? who hurt you? i can call all the demons from hell to make him cry, i f own hell :))

Saddeea spunea...

He will cry, when by his own will realize what he did...
"It's nothing personal, it's just my policy"

dasd spunea...

Doamnee ce frumoasa e postarea asta..:X:X:X

Am citit`o de sute de ori :X
..
si mie mi se cam potriveste :-<..
tare rau de tot..
nu am altceva ce sa zik :*:*