marți, ianuarie 05, 2010

Nu-mi

!Post fitzos, cu ce nu-mi place.


Nu-mi place mirosul de peste la gratar
Si nici baietii care stau picior peste picior
Nu-mi plac fetele frumoase, cu un ten frumos, care se uratesc singure cu 3 kile de fond de ten
Si nu-mi place menta
Nu-mi place sa-mi fie inventate scuze prostesti
Si mai ales sa fiu eu nevoita sa inventez scuze pentru altii
Nu-mi place sa vorbesc la telefon cu persoane care nu imi sunt foarte apropiate
Si nu-mi place sa fiu implorata
Nu-mi place cand oamenii folosesc emoticone care de fapt nu le reflecta deloc starea actuala
Si nu-mi place sa primesc buzz pe messenger
Nu-mi place sa fiu corectata cand vorbesc
Si nu-mi place prigatul de kiwi
Nu-mi place sa-i zic unui baiat ce trebuie sa faca intr-o relatie
Si nu-mi place cand ploua
Nu-mi place frigul
Si implicit nu-mi place cand sunt nevoita sa port fes, caciula, sau alt acoperamant pentru cap
Nu-mi plac reclamele
Si nici filmele vechi
Nu-mi place sa ma trezesc dimineata
Si nici sa fac referate
Nu-mi plac oamenii obsedati...de orice
Si nici oamenii care vorbesc mult
Nu-mi plac oamenii care merg in club sa stea jos
Si deci nu-mi plac oamenii care nu stiu, nu vor si nici macar nu incearca sa danseze
Nu-mi plac oamenii urati...am oroare!
Si nu-mi place sa spal vase
Nu-mi plac broastele
Si nici soarecii
Nu-mi plac cei care se plang intr-una..de orice
Si nu-mi plac ipocritii
Nu-mi place sa nu fiu inteleasa
Si nu-mi place de cei care fac apropouri ca e ziua lor de nastere
Nu-mi place sa mi se umble in telefon sau in calculator
Si nu-mi place cand altii pun prea multa incredere in mine
Nu-mi place cand nu gasesc cadoul potrivit
Si nu-mi place argintul
Nu-mi plac oamenii care nu pun mana la gura cand casca
Si nu-mi place sa primesc sfaturi cand nu le cer
.






Niciun comentariu: