duminică, decembrie 20, 2009

Zet

M-am plictisit....
cred ca imi lipseste agitatia Bucurestiului......nu credeam ca o sa spun asta...dar abia incepusem sa ma obisnuiesc cu stilul ala de viata zbuciumat, iar acum cand am revenit in linistea caminului meu si a orasului introienit..totul mi se pare atat de..sec
!
@_@




In alta ordine de idei...





Cickena: Bah
Cickena: Ţi-ai pregătit ghetele?
|) €v ‡£ |)^^/\®: daaa
Cickena: Eu nu le pregătesc
Cickena: Că sigur îmi lasă james un cadou
|) €v ‡£ |)^^/\®: :))
Cickena: Bah
Cickena: Nu e funny
Cickena: It's smelly
 ~`

Ady Radu: raspunde-mi la intrebarea
Ady Radu: cate soare e pe cer?
|) €v ‡£ |)^^/\®: cate vreau yo ca sunt smechera si pot!
Ady Radu: mda,esti degeaba
|) €v ‡£ |)^^/\®: nu te asteptai la asta
Ady Radu: cu siguranta nu, deci sunt degeaba
|) €v ‡£ |)^^/\®: ))))))))))))
 Ady Radu: :))
 ~`
 Cineva a ajuns la o concluzie tragica, dar adevarata :))


Cickena: Bucureştiu spală creiere
Cickena: Tu cucăi!

(intr-adevar ii cucăiam =)) )

Ah..as fi vrut sa pun mai multe link-uri dastea funny dar nu le mai gasesc...o sa revin cu ele..cred
-->   Funny weddings Photos

RAPID EDIT:
Maimu' mi-a trimis Ezoteric 
 Ce-mi place! :D
BOTOXXXXXXXXX   :X


LEU (23.07-22.08)

Planeta dominantă: Soarele, astrul egoismului şi îngâmfării.
Animalul sacru: pupăza
Personalitate: Leul este un lider înnăscut şi, ca toţi liderii, se înalţă strivindu-i pe cei cu mai mult bun-simţ decât el. Subordonaţii îi acordă respectul cuvenit, dar l-ar strânge de gât cu maximă plăcere.
Ambiţie! Ca nimeni altul. Consideră că a atins poziţia cuvenită doar atunci când nu mai are vreun loc alb pe cartea de vizită. Se iubeşte atât de mult pe sine încât îşi pupă oglinda de câte ori se crede singur. Este aşa de obsedat de onoruri că, dacă primeşte o cupă la campionatul de şotron, e în stare să umble cu ea atârnată la gât, să vadă lumea cât de grozav este. Atrage atenţia în orice adunare: fie este cel mai înzorzonat personaj, fie aruncă cu banii în toate părţile, fie poartă o armă. Pozează tot timpul, doarme pe stânga fiindcă profilul drept îl avantajează mai mult şi arată cu degetul mijlociu ca să-şi expună mai bine diamantul de multe carate. În dragoste, este la fel de înflăcărat ca un furnal şi la fel de discret o trompetă cu amplificator.
Pe scurt orice leu veritabil este:
•    egocentric şi îngâmfat
•    auto-caracterizat cu fermitate ca fiind un om fără niciun fel de defect
•    lăudăros
•    dominator
•    narcisist
•    convins că Pământul nu se poate învârti fără el
 
Meseria potrivită: împărat, şef de bloc, portar de hotel, dresor, hingher, şef simplu
Pizza magică: Quattro stagioni.
Medicamentul norocos: toxina botulinică.

Niciun comentariu: