marți, decembrie 01, 2009

Punct


..si de la capat.
Ma numesc Andreea, am 19 ani si 3 ori mai multe persoane de uitat. La prima vedere nu prezint interes..nici la a 2a..n-o sa-ti vorbesc doar sa ma bag in seama..trebuie sa te cunosc intai..si daca nu stii sa-mi apreciezi tacerea, atunci nu-mi meriti cuvintele..(era o vorba...)
Am blog de aproape 2 ani, si dupa cum se vede, nu scriu pentru bani, faima, fani, mii de vizite si comentarii aberante..
Nu scriu despre politica, vreme, crime, monden, zi nationala si alte alea ce ar putea reprezenta un interes general..poate doar amintesc despre ele..indirect…nu scriu “comercial”..si nu-mi pasa daca ma crezi prea negativista..
Nu scriu pentru cineva anume, despre cineva anume, nu trimit mesaje subliminale si nu astept replica..
As vrea ca totul sa fie tratat cat mai obiectiv, sau chiar si subiectiv dar prin referire la persoana  proprie, a celui care citeste, dar nu si printr-o legatura cu persoana mea..
Scriu din propriile trairi..”experienta” cica se numeste, din propriile amintiri, interpretari proprii de fapte si cuvinte, situatii si intamplari fericite sau mai putin….incerc pe cat posibil si consider ca am reusit sa nu ma inspir din gandurile si nefericirile altora..
Nu cer sa fiu inteleasa...ar trebui sa te pui in locul meu ca sa poti face asta, dar nu te-as lasa nici daca ai avea puterea asta..
Tot ce este etichetat cu „eu” reprezinta creatie proprie, fie ca este vorba de un intreg post sau de parti ale unei postari...din nou, incerc pe cat posibil sa mentionez sursa pentru poze sau alte texte, daca cineva se simte lezat, fraudat sau jignit are dreptul la cuvant si voi incera sa remediez situatia.
Frazele de pe coloana din dreapta sunt si ele, in mare parte ale mele (exceptand cele in ghilimele, logic), deci nu mai incercati sa le cautati pe google pentru ca n-o sa le gasiti in alta parte..
Pozele cu inscriptia blogului meu (sau nickname),  sunt personale, facute de mine, sau in proprietatea mea, cu acordul posesorului pentru a le folosi in ce scop doresc----- aviz obsedatilor care „tipa” peste tot pe net ca li se fura pozele si alte chestii..le sugerez sa-si puna sigla pe ele, asa incat sa nu poata fi indepartata prin cropare...mare filozofie o fi!
Imi schimb tema si elementele de pe blog destul de des pentru ca..ma plictisesc repede.
Nu suport sa fiu copiata si mi se pare penibil si de prost gust sa furi pana si...amintirile sau  cuvintele altcuiva....la dracu vrei sa pari interesant?!..TRAIESTE si cu siguranta o sa ai despre ce sa scrii....poate mai mult, poate mai frumos ca mine..
Ai ceva sa-mi zici? Lasa un comentariu..daca e de asa natura, nu o sa-l public..vedem noi despre ce e vorba..
Ai vreo sugestie? Sunt deschisa la tot felul de opinii..
Nu prea fac schimb de link, daca cineva doreste sa ma adauge la blogroll, ii multumesc frumos, eu adaug doar bloguri pe care le citesc des, sau care imi plac pur si simplu prin esenta lor.
De fapt, am dreptul sa retrag tot ce am zis mai sus si sa fac exact pe dos..tu ai dreptul sa taci.





Niciun comentariu: