vineri, octombrie 02, 2009

Crazy


Principiul meu: Cand vreau, pot….sa fiu rea cu ceilalti..
Deci nu
Nu enervati copiii cu lamaia in parbriz.
Nu serios, dc toti vor sa ne sfideze? La dracu nu va e frica ca, tocmai, fiind incepator, poate sa intre in dosul vostru de masina tunata si sa va scoata buni de plata?
Si  fiecare din voi (soferii) a fost la un moment dat cu dracia aia in parbriz. Yo am o problema. Nu-i sufar pe amaratii care au uitat chestia asta. Ti-a luat tactu masina de miliarde si iti permiti sa intrii in fata mea doar pentru ca am mai putin de un an experienta? Fuck you, data viitoare te calc pe cap.
Asa.
Acum sa va zic despre filmul asta. Crazy and beautiful. Nu e extraordinar, dar e dragutel si te atinge, mai ales prin soundtrackul lui.
I want to believe you- melodia ce am postat-o acum cateva zile, este tot de acolo si o ascult cam...incontinuu
imi place enorm d mult albumul pe care tipa l-a facut cu ea si iubitul ei.....si imi place tare mult si de Nuniez (cum suna..love it:X)..e tare chipes.

 
            I remember most of seventeen. I remember the day we met.  His smile, his touch. He could be anywhere when your life begins, when the future opens up in front of you...and you may not even realize it at first....but it’s already happening.
~
There are millions of people out there..but, in the end...they all come down to one..
I  still panic sometimes, forget to breathe...but I know....I know there’s something beautiful in all my imperfections...a beauty which he  held up for me to say..a strength that can never be taken away....




4 comentarii:

mirela spunea...

cine te'a enervat in trafic?:))...deea ,in postura de "calcat pe cap"..nice:> as vrea s vad:)

joe spunea...

:)) misto prima parte a articolului Eu nu vreau sa conduc, caci as fi prea nervos la volan sau prea nebun, cu mine nu glumesti iar la cati prosti sunt prin trafic. Ai observat cum daca pui lamaitza te claxoneaza toti si daca nu o ai, nu zice nimeni nimic. O fac intentionat jegosii.

Saddeea spunea...

eh..nu zice nimeni nimic, asta in cazul in care nu esti fata :)) dar ma rog, asta e un alt subiect despre care ar fi inutil sa mai aduc vorba..

Anonim spunea...

Blue, imi place la nebunie postul tau. Si eu ma simt violenta astazi (((: Si-mi place de tine la nebunie.. nu-mi place zona in care esti acum, dar sper ca vei iesi din ea. Enerveaza-te daca iti prinde bine, calca-i pe cap pe toti ratatii cu masini de la taticu'. Si ma voi uia la "Crazy.." smt. Ca-mi place mie cum l-ai descris. Cum e la facultate? Da un semn pe mess q: Te pup. Virtual asa. Si-ti trimit si-o imbratisare.