luni, septembrie 07, 2009

Lupta cu tine

Tocmai posibilitatea sa-ti implinesti un vis face viata interesanta, si cand tu vrei ceva cu adevarat,tot universul conspira la realizarea dorintei tale....

Viata e o lupta,trebuie sa ramai in viata
Nu privii in urma,inamicul e in fata
Isi zice viitor,destin sau soarta
Eu ii zic profitor meschin de poarta Pe unde nici nu visam,pe unde nu ma vedeam
Mi-aduc aminte cum radeam de tot ce mi se intampla...
Si nu regret nimic, incerc sa invat din tot...invat sa ma implic
Am cautat sa ma bucur de ce-mi ofera
El imi da loc de munca....eu vreau cariera
El imi da o femeie...eu vreau familie
Ii cer o casa...el imi da o cochilie
Negociem asa de ceva vreme...
Imi da batai de cap...eu ii dau migrene
Tu nu te teme..................o sa ii iau si ce n-are
Aici e care pe care...nu-i loc de resemnare!



Senin privesc atent,ma uit in trecut--ma uit in prezent
Inspir adanc, nu vreau sa ma mai plang....
Accept impacat sunt ceea ce sunt
Baiatul alor mei,pustiul lor mereu
Sunt nepot si var si frate ,prieten tot eu
Ce trai dulce-amarui oricat ar fi de greu nu sunt al nimanui..............
Totusi ma doare cand mi-e dor
Cat de inconstient priveam in viitor
Usor-usor s-a dovedit atat de inselator...
Ca sa le faci cu cap fa-le la vremea lor
Ca sunt regrete dar sunt degeaba
Uneori graba chiar strica treaba...
Tu baga la cap si nu te teme!          mai bine mai tarziu decat prea devreme

Ca viata-i grea nu sunt primu' care o simte ori primu' care o-ndura ori primu' pe care-l minte
E totu-n ceata nu mai vad limpede...
Ce-am facut sa am parte doar de clipe de
Care vreau sa uit instant nu e deloc riscant ca sunt deja distant
Din start constat ca n-am cum sa razbat...
Atata timp cat cred ca in zadar ma zbaT....
*C.I.A- Lupta cu tine [album Radio]

Niciun comentariu: