miercuri, septembrie 02, 2009

Lista (cred)

First and foremost, ce parere aveti despre votulobligatoriu ?

Secondly, din lipsa de idei si plictiseala am zis sa postez o lista, nu cu cele mai bune, tari mijto bombastice draci

filme,
ci dimpotriva o lista de filme, care in opinia mea extrem de subiectiva, sunt chiar idioate...
ordinea este aleatorie..

Cronicile din Narnia<_> The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe
povesti de speriat copiii cu firul actiunii pierdut

Hard candy<_> aka una care il castreaza pe unu', sau ma rog, il pacaleste ca il castreaza; yo in locu' lu' ala ii dadeam tipei una in cap si o ingropam in fundu' gradinii, dar ma rog, de fapt el a murit...asa e in filme.....in alea proaste....na ca v-am zis si finalul deosebit de neasteptat, deci chiar nu mai are sens sa va uitati. 

Try seventeen<_> another teen movie??
noo...mai degraba....damn chiar nu stiu cum sa-l descriu....povestea unei gaste masculine?!

Match point<_> asa.....hormoni in masa...barbat inselat...bogatani si obiceiurile lor...what else? nothin


g


 The virgin suicides<_> this really sucks......i mean..c'mon....
deci filmul asta mi-a placut atat de mult ca nici la jumate nu cred ca m-am uitat...si nu, nu e dala cu hormoni.


Superbad<_>?????? multe ?????
da, film prost cu adolescenti (nici p'asta n-am avut rabdare sa-l termin)

Citeste si arde<_> Burn after reading
deci asta are un inceput promitator....mi-a placut si titlul...am zis ca merge...dar dezamagire profunda...wtf??? ce sens are filmul asta? ce vrea sa demonstreze? pentru ce e facut? n-am inteles, si nici nu vreau...nonsens


Revolutionary road<_> sa fie oare psihologic? sa nu fi inteles eu esenta?..unui cuplu nefericit?
nu il recomand..totally

You can count on me<_>alias...c'monnnnnn again...dezamagire totala...citisem un sumar dragut, un titlu dragut, ma asteptam la o drama draguta cu happy ending.....din parti! alt film fara sens...o mama singura care se culca cu seful a carui sotie asteapta un copil..si frasu' mamei in cauza vine si il duce pe neposu' la bar...si..atat..se fini!

Get smart<_>aka Getstupid..really...NOT

Breakfast on pluto<_> aka Gayfest? n-am inteles....de aceea nici nu m-am mai uitat dupa primele 30 d min


10 items or less<_>gen...spune-mi ce te doare ca sa-ti spun....de ce gaina are doar 2 picioare
mda #-o

Feel the noise<_>o imitatie de film. atat.

Gegen die Wan<_>Head on 

surprinzator m-am uitat la mai mult de jumate...nu stiu dc..poate asteptam totusi ceva..dar nu..e stupid...nu mai gasesc adjective mai frumoase...aiurea.sec.

fullstop.

 

 


5 comentarii:

joe spunea...

E o porcarie treaba asta cu votul obligatoriu.

mirela spunea...

am reusit cu comment'ul=)))) de la pc'ul altcuiva.mdah..."mama lui":)) majoritatea filmelor scrise de tine imi plac:P keep up the good work!

Saddeea spunea...

:)))
iti plac filmele scrise in acest post? :-s ca asa reiese din ce ai zis tu..
sau alea scrise la profil? :))
oricum...thanks!

mirela spunea...

imi plac toooate.mai ales cele din profil.:>:> ti'am mai zis.oricum sunt multe din care nu am inteles mai nimic dar...de plictiseala merg.app trebuie sa'mi iau si filmul saw ca mi'a ramas in cap de cand mi'i zis tu de el=))

mirela spunea...

mdah...mi'am luat acteva filme din acest post si sunt=)))) mai bine nu ma uitam.adica...m'am uitat primele 20 min ca:-j..revin : imi plac filmele tale d la descriere;) ai dreptate la astea.