vineri, septembrie 11, 2009

Hehe

Fenomenal omuletul asta! 
Am ras cu lacrimi la emisiunea lui Mircea Badea din 10.09, pe care am vazut-o de fapt azi dimineata. 
Pentru cine a pierdut 'faza', o puteti revedea Aici .
  Well done! :))


Editat: 

Ca sa nu uit again...
am gasit un site dragut, care s-ar descrie:  "An exploration of human emotions, in six movements ", site care 'afiseaza' sentimente virtuale, luate din bloguri de peste tot din lume (de fapt, mai mult din SUA, dar si cateva din Europa, Australia si..mai vedeti voi p'acolo..)
Fiind vorba de ceva subiectiv, toate gandurile afisate incep cu "I"  ( i feel, i do, i think..)
 Cele 6 categorii in care se imparte aceasta improscare de ganduri:
-Madness

muuuulte bilute mici, medii si mari, colorate si miscatoare :))) sounds great!
sentimentele pozitive apar in bilutele galbene, cele negative in bilute albastru inchis, nervii sunt rosii, calmul e verde si tot asa...


-Murmurs
Afiseza cele mai recente posturi, si totodata te poate trimite catre pagina unde persoana si-a exprimat frustrarea, nemultumirea and so on


-Montage
pentru ca un site fara poze e un site nul, aici poti vedea o galerie cu poze ale celor aflati in evidenta acolo :))


-Mobs
se face o clasificare in functie de locatie, sex, varsta, sentimentele predominante in general sau in functie de vremea de afara 


-Metrics
o alta clasificare, in procente, dupa aceleasi criterii ca mai sus





-Mounds
diagrame jucause :))



De ce l-am descris asa de amanuntit? pentru ca imi place :D
I feel fine!                  *Aici

Un comentariu:

mirela spunea...

deci...m'am uitat la emisiunea aia over and over again.nu pot sa ma abtin.am ras atunci..cu lacrimi putin spus.fenomenal...nu prea te'am mai vaz nici p mess...curand..facultatea..si nu mai stai aproape de mine.:(( macar te stiam acolo.in fine...