duminică, august 30, 2009

Pentru cativa

Pentru cativa:
Ce-am mai gasit si-mi place:
Adele
..ma enerveaza ca trebuie sa pun clipuri youtube, dar nu va cer decat sa ascultati melodia, as fi uploadat pe imeem dar mi-e foarte lene, de pe trilulilucucu n-am sa pun melodii pentru ca urasc situl (da, pur si simplu il urasc), iar de altele nu m-am interesat, so..am lasat iutubu ca-i mai practic..
~

~~




 Pentru sine:


.........Vazduhul era asa de un albastru ca am simtit ochii cum ma dor…de la atata frumusete..si atat calm.
Unde altundeva ai putea sa vezi si sa simti totodata asta?
Am privit in sus si mi-am revazut toata viata intr-o clipita...muream? nu..nu muream...reinviam...imi revedeam trecutul pentru a-l putea inlocui cu viitorul...
voi fi trait ceea ce nu se intamplase inca...pentru ca in dimineata aia..visam
Acel ce a inchis gura si a facut 2 pasi inapoi nu voi fi eu...si nici cel care a lasat libera mana iubirii..
Acel care a iertat fara sa i se fi cerut scuze nu sunt eu si nici acel care a intors spatele durerii
Am privit si mai sus si am vazut fluturi albi zburand spre zari intunecoase...mai sus norii de durere gemeau nestingheriti asteptand furtuna sufletelor ce avea sa se rasfranga asupra celor neatinsi de patima iubirii..
Am privit mai sus si am vazut povara ce am carat-o dupa mine atata timp...m-am intors cu spatele si era inca acolo...m-am aplecat si am luat-o din nou dupa mine...
m-am obisnuit cu ea...mi-e frica de faptul ca de indata de voi scapa de ea, voi primi o alta si mai mare, si mai grea, si mai dura....
am privit mai sus si am inteles ca tot ce trebuia sa se intample s-a intamplat si tot ce va trebui in continuare sa intampin voi intampina cu sau fara voia mea, cu regret sau veselie si ___am inteles ca persoanele cu care am interactionat au fost acolo, in locul potrivit, la momentul potrivit si nimeni si nimic nu le-ar fi putut opri sa imi apara in cale..
am privit mai sus si am zarit toate cele ce le-am facut, speriata de rusinea mea, si totusi ferm convinsa ca si de as trai inca o data, si de as vrea cu toata puterea, aceleasi fapte mi-ar fi precedat vorbele, si aceleasi cuvinte amare mi-ar fi inundat privirile
am inteles atunci ca daca tu nu mi-ai aparut in cale inca e pentru ca am fost putin cam ocupata sa mai tin contabilitatea iubirii, sa-mi mai scriu visele pe pereti sau sa mai intreb pe orisicare..”l-ati vazut?”
am inchis ochii si am vazut cum mi-au trecut anii si cum am ajuns.....aici
si-am inteles...ca sunt exact unde trebuie sa fiu........
 
" -mi se pare- spuneam- ca 
deocamdata nu iubesc…decat 
iubirea! "

Niciun comentariu: