luni, mai 11, 2009

E de ajuns?!

Tipadela11 ma intreaba ce melodie mi-a incantat inima..sau cam asa ceva...azi sau ieri...e vorba de o melodie care imi place...si care ma incanta, ma bucura, ma face sa visez...-->Eros Ramazzotti with Joe Cocker-That's-all-i-need-to-know
De ce am ales-o?....
imbina doua voci extraordinare...pe un sound linistit si magnific...surprinzand niste versuri care...mie cel putin mi-ar place enorm sa-mi fie dedicate....
melodia e mai mult decat o dedicatie sau decat o declaratie...e o poveste....un barbat care se teme sa nu-i fie furata iubirea vietii lui...iubire pentru care exista...se teme ca nu cumva dragostea ei sa prinda aripi pentru altcineva....insa daca asa va fi...el e dispus sa se dea la o parte si sa-i dea frau liber inimii care desi il va rani, stie ca o va face fericita pe Ea........daca insa cineva va incerca sa-i fure motivul existentei lui, se va opune cu toata fiinta lui, si nu va lasa pe nimeni sa stea in calea iubirii lor...cat timp va exista dragoste...va lupta cu orice forte....atat are nevoie sa stie...ca EA..il iubeste.....e de ajuns.



-Thats all i need to know - EROS RAMAZZOTTI with JOE COCKER


*Multi oameni habar nu au ca e de ajuns si isi complica existenta cautand alte zeci de motive insignificante.......trist...


Niciun comentariu: