miercuri, mai 27, 2009

Dispersie


Ave Maria - Giulio Caccini & Paul Pritchar
as fi vrut sa fiu citita de persoane la care am tot facut referire...
pentru care mi-am aruncat cuvintele pe paginile astea...sau daca ma citesc macar sa ma lase si pe mine sa stiu asta...
nici nu-mi mai vine sa scriu...m-am saturat sa ma plang fara reactii...

"da asa e...", "si mie mi se intampla...", "tuturor ni se intampla..", "e trecator..", "stiu cum e.."
..

NU
nu ti se intampla si tie

habar n-ai
nu stii cum e si
nu o sa treaca ..
urasc oameni din motive aparent prostesti si insignifiante dar chiar ii urasc..
si ma urasc pe mine pentru ca ii las pe ei sa ma faca sa ii privesc cu repulsie..

DA..cuvinte dastea mari ce instiga la greata..
.

.
.
nimeni nu mai are reactii...
sau le au mereu pe aceleasi..

NU..
doua persoane nu-ti pot provoca in acelasi timp aceleasi stari...

componenta e neaparat diferita fie chiar la scala microscopica...

m-am plictisit sa ii aud pe altii zbatandu-se in ipocrizia lor neavand curajul sa iasa din carapace si
sa-si dea frau liber sentimentelor doar pentru ca "asa nu se cade.."

ii privesc cu ochi goi incruntati de soare si trec mai departe...
dau din cap aprobator si mi-e mila de ei...
.
.
sunt mandra de mine dar eforturile nu-mi sunt rasplatite nici macar pe jumatate...
la cine sa te bucuri..?

nimeni nu-ti mai accepta fericirea
suntem oameni nefericiti...
si fericire
a altuia ne apare ca o povara...
ii uram pe cei fericiti...nu stim sa ne bucuram pentru ei sau cu ei...
;
;
mi-e dor sa fiu intrebata ce-am patit...ce mai fac...cum o mai duc...ce mai e nou...
asa doar din pur interes..fata de persoana mea...
si nu sa imi acord o clipa de ragaz si sa ma pot descarca si vorbi doar dupa ce zic insistent "Asculta-ma!"

mi-e dor sa mi se zica "mi-e dor de tine".. nu mi-e dor sa o zic eu...

planez deasupra unora care se tot invart si nu-mi gasesc locul...
si nu pentru ca n-ar exista si un loc pentru mine dara' pentru ca......ei or sa continue sa se invarta..cu sau fara mine acolo...iar eu...
eu nu vreau sa iau parte la jocul lor disgratios...

'
'
'
atat de reci ii simt...
si nu inteleg cum unde si de ce am
pierdut acele persoane in fata carora am putut sa ma deschid cum nici in oglinda nu am facut-o...
de ce s-au indepartat de mine fix atunci cand au realizat ca....
/
/
/

nu mai am timp..
nu mai e timp pentru trecut...
nu mai stiu......
' ; . /

Niciun comentariu: