luni, aprilie 13, 2009

'Fum prea scrum'

Cineva mi-a zis pana nu de mult ca traiesc intr-un glob de cristal…

Desi la inceput nu mi-a pasat m-am tot gandit la chestia asta in ultimul timp... si am incercat sa-mi caut mie raspunsuri pentru care ceilalti m-ar vedea asa…

Bine, doar o singura persoana mi-a zis asta deci nu-mi fac probleme…si totusi..

Nu, nu am fost tinuta in puf de ai mei…nu sunt o fata de bani-gata pentru care lumea inconjuratoare e scarboasa si nu vreau sa intru in contact cu ea pentru ca o sa ma infectez.

Lumea inconjuratoare chiar e scarboasa

O parte din ea

Dar

spre deosebire de altiiii, care stiu doar sa se planga de aceasta lume, care stiu doar sa injure sistemu’, care isi blesteama existenta pentru ca traiesc in mediul asta mizer, eu da, prefer sa traiesc in coltisorul meu de lume mizerabila dar curatata.partial.

Doi

Nu e prima oara cand mi-a insinuat faza cu globul de cristal dar chiar n-am dat importanta…poate ca nu mi-a pasat de acele spuse sau pur si simplu le-am luat drept vorbe spuse la nervi.

Nu

Nu exista vorbe spuse la nervi si spuse la calm.

Cum nu exista maniera placuta sa spui vorbe urate.

Si pana la urma, la nervi, tocmai pentru ca ai nervi, ai si curajul sa spui anumite lucruri pe care le gandesti dar pe care le eviti crezand ca asa o sa poti sa lungesti o stare perfecta de o la fel de perfecta ipocrizie ambulanta.

Ehe…tipic

Trei

Da

Intr-adevar

Prefer sa nu iau contact 100% cu realitatea.

La ce bun?

Si daca ai stii cum sa faci asta, ai prefera si tu.

Ce sa fac?! Sa incerc sa ma implic in rezolvarea unor probleme majore ale lumii in care traim de una singura? Sa incep sa plang pentru sutele, miile de suflete care se chinuie pentru ca nu sunt ajutati, care ajung sa moara din neglijenta, boala, sau alte catastrofe? Sa-mi blestem existenta, sa-mi blestem parintii, seful, prietenii, pe toti cei care imi stau in cale? Sa ma imbolnavesc la auzirea atator stiri groaznice care ne umplu viata? Sa-mi innec amarul in bautura, sa-mi invinetesc mana, sa fumez si ultima papadie din curte, sau sa-mi bag seringa goala in vena?

Nu

Lasa

Draga persoana care ma crezi ca traiesc intr-un globuletz de cristal, ma bucur sa vad ca realizezi cum stau lucrurile….ma bucur sa vad cum ma privesti cu invidie pentru ca sunt atat de detasata de restul problemelor care pe tine te macina. De fapt, lumea mea face parte tot din lumea asta mare, nu sunt chiar in pom, insa prefer de o mie de ori sa ma autoprotejez impotriva acestor efecte nocive care distrug viata oricarui om putin cate putin, si mai ales impotriva oamenilor ca tine care se complac in situatii…sa zicem…o sa scriu alt post despre situatiile idioate in care oamenii se complac.

In concluzie

Da

E cum zici tu

Ai dreptate, stiu ca iti place s-o ai.

Daca o sa gasesti vreodata o intrebuintare relevanta pentru atata dreptate de partea ta, imi dai si mie un semn;)

Totusi, as zice de fapt ca traiesc intr-o eprubeta de cristal, sticla sau ce vrei tu, si nu chiar intr-un glob….sunt destul de protejata dar cu o deschidere catre suprafata prin care iau doar ce-i mai bun din viata. Sac!





Un comentariu:

verdedeparis spunea...

Daca o sa gasesti vreodata o intrebuintare relevanta pentru atata dreptate de partea ta, imi dai si mie un semn;)

- ahahahha, asta da, imi place! in your face! u go, girl! :P