vineri, aprilie 10, 2009

Alte perle

Ihaaaaaaaaaaaaa

· Facea niste calcule mintale in minte

· My opinion ca asta moare

· Caracteristic la ceasuri- ai limbi (huh?=)))))))))) )

· Spune si ea o balega si moare sufocata in ea

· Tu nici macar oasele nu poti sa ti le tii adunate ba Icsulescule! (*Icsulescu este un nume fictiv fireste :)) )

· -profa ce inseamna cuvantul acela?

-nu stiu.

-pai de ce ni l-ati mai dat?

-l-am gasit.

:-??

=)))))

· Icsulescule du-te si cauta-mi o femeie! Hai scoala du-te repede!

· Trebuia sa-ti iei si tu fatza de zi.

· O sa fac o zi de mancat coji. (coji de ce?! =))))))) )

· Teoria expansiunii si cretinitatii

· Voi anti-fizica, ciocu mic!

· N-aveti nicio minte voi!

· Intarzii si tu un 5 minute insesizabil nu asa!

· Te rog frumos sa intrii in posesia lui! (ce naiba=)) )

· Tu in afara de matematica mai faci si altceva pe pamantu’ asta? (dorm:-?? =)) )

· Si dupa aceasta povestire, Icsulescu emotionat isi scoase pampersu’

· Deci aveti exemplu de exemplu tampit! (ca mai toate celelalte as adauga =)) )

· Nu ca nu pot sa fac eu exercitiul acum, da’ nu m-am uitat bine (dada,sigur =)) )

· Nu era gresit daca scriai corect.


Un comentariu:

Tipa de la unşpe spunea...

Ce ne-am face noi fara ei? =))) Am muri de plictiseala si nu de ras. Hai la mai multe. Cheers!