vineri, martie 13, 2009

Next


Mi-am insusit un fel de leapsa (Khristine) nu pentru ca mi-a placut in mod deosebit ba dimpotriva, pentru ca ma tot feresc sa vorbesc despre "fericire"...

1. Cand ai spus ultima oara Te Iubesc?
..acu 2 zile maimutei mele (a se citi prietenei mele) care ma iubeste asa cum sunt si ma hugaceste in fiecare zi fie ca vreau fie ca nu, care se supara cand ma vede ciufuta si ma intelege cand ma consum pentru probleme celorlalti.
2. Defineste fericirea in 3 cuvinte
iubire,ciocolata,muzica
3. Cand ai fost ultima oara fericit(a)?
..cu adevarat, semi, aparent...fericita cum? sa zicem..nu. Nu stiu sa raspund la intrebarea asta. sunt intr-o continua nefericire fericita.
4. Ce crezi ca te face fericit(a) ?
pai....sunt o groaza de chestii si chestiuni cred..
sunt fericita cand sunt in preajma persoanelor dragi mie...cand vad ca le e bine...
sunt fericita cand sunt apreciata la adevarata mea valoare...
cand se ia in considerare si parerea mea..
cand mi se cere sfatul si ma simt utila...
sunt fericita cand pot sa ajut...
cand mi se da ciocolata..(mersi marian:"> )
cand sunt luata in brate fortat (:)) )
sunt fericita cand ma simt iubita
cand iubesc
cand se apropie weekend-ul
cand conduc
sunt fericita cand e soare si cald

cand sunt surprinsa de mici detalii
cand.....
sunt.
5. Cand te-ai gandit ultima oara la fericirea ta?
hmmm....cred ca in fiecare zi ma gandesc la "fericirea mea"...dar...raman doar cu gandul...inca o mai astept...o astept pe aceea care nu se darama la cea mai mica adiere de vant..

Fericirea mea..si-a ta! :)


Niciun comentariu: