marți, martie 17, 2009

dezordine armonioasa

scriu....
scriu mult....

de fapt doar incep sa scriu

imi ravasesc cateva cuvinte pe foaie iar mai apoi tastandu-le..
dar niciodata nu termin...
prea multe.

prea multe ganduri ravasite
prea multe idei
si revolta

si placere

zapaceala
si cea mai mare dezordine armonioasa....
pana maine....mai e!

: cand imi fac putina ordine in ganduri gandesc chestii

bune,rele, interesante,ne, relevante sau i

cand am putin timp mai iubesc pe unu, pe altu, mai urasc, mai doresc...totul fara virgula intre ele

Cand am putin timp ma hotarasc sa mi-l pierd cu mine

Orice pierdere de timp in detrimentul unui lucru care nu-mi place e binevenit...gen o plimbare alene agale departe..cu tine :X

Ai putea sa-ti faci putina ordine si pentru mine...

Lasa-ti gandul zilei de maine sa doarma pana maine...si umpleti golul cu strangerea mea de mana, si umpleti privirea cu ochii mei ce radiaza, si uita vorbele pe care le inventasei pentru a te contrazice..

E doar atat de putin timp...

Bea-ti cafeaua independent de ingramadirea de servicii pe care esti nevoit sa le pastrezi si pentru care vrei sa ramai treaz....a

Adormi langa mine si lasa-ma sa-ti fur gandurile in care ti-e sete...

Urneste timpul in loc pe picioarele tale, nu ingramadit in traficul omenirii care alearga spre succes

Lasa-te iubit de ganduri care tocmai au zburat....8->


:Fiecare zi trebuie sa inceapa cu o fapta buna

Hai fie…nu sa inceapa neaparat…dar sa contina o fapta buna...

cate fapte bune ai facut alaltaieri?nu-ti mai aduci aminte? atunci...pentru cine ai facut fapte bune daca nu pentru tine? :|



Unde e acasa pentru tine?

Locul unde te intorci dupa scoala?

Unde te grabesti dupa ce iti termini serviciul?

Patul in care te arunci dupa ce vii de la o betie pe cinste?

Casa in care se afla mama?

Care iti e caminul interior…unde te simti cel mai bine….unde nu e mai bine ca acolo…?

Acasa ramane acasa…

Grav insa cand locul acela numit “acasa” e undeva mai departe…de tot si toate…de civilizatie si chiar mai departe de stele….e tocmai in imaginatia ta….nu e locuit de nimeni…nici macar..de tine…

Du-te acasa!


I wish I could say the old me is dead and gone…..dar nu e asa

O tarasc sau ma tarasc dupa mine si nu-mi pot da drumu’

Ma tin scai si nu ma abandonez….

Tin amintiri in puf si imi frang inima cu ele…..mi le arunc ca niste taruse in propria-mi persoana si oricat as fugi ele ma vor ajunge pentru ca mereu le voi lasa in urma o dara ca sa stie unde sa ma caute

Nu pot sa-mi dau drumu la partea din mine pe care o privesti cu ochi ciudati…

Nu ma pot departa de tot ce mi-a facut o data rau pentru ca m-am obisnuit cu raul si raul mi-e acum bine

Ce e bine si ce e rau pana la urma? Ce poate face diferenta mai bine decat…soarta….?


Niciun comentariu: