vineri, februarie 06, 2009

Doar uneori

Uneori….

Imi vin in minte atatea ganduri ca simt ca ametesc….nu mai pot sa simt de ele..nu mai pot sa vad..nu mai pot sa misc, sa mai vorbesc….se napustesc asupra mea si ma sufoca…nu mai pot respira………

Cateodata...

Ma mint ca mi-e bine...ca sa pot trece de inca o zi petrecuta undeva jos....mai jos decat cel mai jos nivel al marii...

Te mint ca mi-e bine...ca sa nu-ti mai faci griji si pentru mine...

Uneori..

Imi vine sa tip.....sa tip atat de tare ca s-ar auzi pana la capatul lumii si ar crede ca le-a vorbit o voce divina

Alteori...

Imi vine sa plang....sa plang atat de tare incat sa mi se distruga glanda lacrimara si sa se transforme in...nu stiu...in ceva..

Deseori...

Privesc inapoi...si chiar de incearca cineva sa ma impiedice nu reuseste decat sa ma faca sa privesc prin el....

Cateodata...

Imi e frig.......

Sau tremur de dor...n-as sti sa spun cu exactitate..

De multe ori....imi transpun ganduri pe hartie...

Uneori insa nu pot....

Lumea a obosit sa ma critice.....

Si eu obosesc.....doar cateodata...

In restul timpului...inca ma mai lupt...cu gandurile...

Niciun comentariu: