miercuri, februarie 04, 2009

Ceva

cica o leapsa via Tipadelaunspe ...Interviu cu mine...hm...de parca nu vorbesc every day and night cu mine insami acu mai tre' sa-mi iau si interviu...intrebari intr-adevar imi pun mereu insa ca sa construiesc si raspunsuri la intrebarile proprii e destul de greu intr-adevar....o sa ma conformez totusi sa-mi iau un interviu la care o sa raspund doar prin da ori ba, respectiv nu...
(nu am un inceput cu care sa incep asa ca o sa scriu la intamplare orice intrebare imi trece prin cap)

Iti mai este dor de el?
DA
Ai de gand sa-i spui asta?
NU
Ti-e teama ca se va intoarce?
DA
I-ai lasat sa se adaposteasca la sufletul tau cand a fost frig si furtuna?
DA
Ei te-au primit?
NU
Le-ai cerut sa te primeasca?
NU
Au curs multe?
DA
L-ai lasat sa ti le stearga?
NU
Te-au dezamagit?
DA
I-ai dezamagit?
DA
Ti-ai cerut iertare?
NU
Inca mai speri?
DA
Traiesti clipa?
..
acum
DA
Simti ca n-ai trait degeaba?
NU
Te-ai razbunat?
one way or another..
DA
Strigi in gura mare cand ti-e rau?
NU
Strigi in gura mare cand ti-e bine?
NU
Te simti pedepsita?
DA
Pe nedrept?
..
NU
Iti place sa ai ultimul cuvant?
DA
..nu-l am
Poti sa plangi la comanda?
DA
Poti sa razi la comanda?
NU
Ai da timpul inapoi?
DA
..cu mult?
NU
Vrei sa ajungi celebra?
NU
Vrei sa ajungi?
cred..
DA
Ai incredere in ei?
NU
Au incredere in tine?
NU
Au avut vreodata?
NU
..ajunge :|
Te cunosti indeajuns?
NU
Te lasi cunoscuta?
NU
Crezi ca te mai asteapta?
..
DA
Mai astepti?
DA
Crezi in tine?
..
vreau sa..
Te-ai invatat minte?
NU



Nu am cui sa trimit leapsa mai departe...cine crede ca se va simti mai bine dupa, poate sa ia un pix si o foaie si sa scrie...

Niciun comentariu: