marți, septembrie 23, 2008

Rima infantila de viitor

Am sa fumez o ultima tigare…plina cu UITARE

Si-am sa beau o ceasca tare…pana la epuizare…

Am sa ma droghez cu’n VIS

Si-am sa sper ca mai e ceva dincolo de paradis

Am sa ma’nbat cu VORBE

Si n-am sa trec la fapte

Am sa ma injectez cu IUBIRE adunata de pe strazi

Dupa ce’am sa vanez prazi

Déjà moarte

Am sa plec in NICAIERI si voi ajunge.

ORIUNDE…ai sa ma gasesti la fel

Pentru ca nu’s doua de mine clonate cu ser

Am sa ma INTEP atat de tare ca

Si celui caruia nu’I e frica o sa I se para ca DOARE

Am sa zic ca fac si am sa calc in picioare

Fetze, vorbe, promisiuni si alte doritoare

Am sa fur INIMI si am sa le pastrez

O sa le iubesc si’apoi sa le torturez

Am sa mint ca TRAIESC si apoi am sa MOR

Am sa respir ca sa iubesc si am sa iubesc pana’am sa mor

Am sa folosesc cuvinte GRELE ca sa ma fac auzita

Si am astup voci care ma fac neindreptatita

Am sa URASC cu tot ce am

Si-am sa-mi fac un tel din asta

Am sa vars tot ce-am inghitit

Si-am sa le dau inapoi intreit

Am sa m-arunc in GOL si am sa strig agale

Daca asta e viata, Unde e moartea oare?...

....

Un comentariu:

Anonim spunea...

poza asta e crima.. poezia e sublima, dar poz, poza e crima, e superba, e incredibila.. imi place la nebunie intregul..